تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
کد خبر : 7319

مانیکور هاله پنبه ای مگان فاکس به طرز تکان دهنده ای زیبا است

مانیکور هاله پنبه ای مگان فاکس به طرز تکان دهنده ای زیبا است

هنگام یادآوری بزرگ‌ ترین لحظات زیبایی مگان فاکس در سال جاری، احتمالاً به تغییر موهای مسی، مانیکور طلای سفید یا پوست مرطوب او فکر می‌ کنید. در مورد ناخن‌ ها، او تمایل دارد مانیکور هایی را ترجیح دهد که به معنای واقعی کلمه زیبا باشند. اما او فقط با یک مانیکور هاله‌ ای الهام گرفته

هنگام یادآوری بزرگ‌ ترین لحظات زیبایی مگان فاکس در سال جاری، احتمالاً به تغییر موهای مسی، مانیکور طلای سفید یا پوست مرطوب او فکر می‌ کنید. در مورد ناخن‌ ها، او تمایل دارد مانیکور هایی را ترجیح دهد که به معنای واقعی کلمه زیبا باشند. اما او فقط با یک مانیکور هاله‌ ای الهام گرفته از پنبه همه را شوکه کرد.

در 20 آگوست، بریتنی بویس، هنرمند قدیمی ناخن فاکس، عکسی از ناخن‌ های این بازیگر منتشر کرد که به شکل بلند معمولی بود. بویس ابتدا ناخن های فاکس را با لاک آبی کم رنگ برای پایه رنگ آمیزی کرد و سپس یک مرکز هاله صورتی داغ به آن اضافه کرد. بویس آن را مانیکور پنبه‌ ای می‌ نامد.

در حالی که تابستان امسال مانیکورهای آبی پاستلی و صورتی تند همه جا وجود داشته است، از اینکه فاکس مانیکور گوتی معمول خود را برای چیزی که همه را به یاد شیرین ترین غذای ممکن دوران کودکی می اندازد، شگفت انگیز است. فاکس امسال با مدل‌ های مختلف ناخن بازی کرده است، که شامل یک مانیکور کرومی صورتی تند و ناخن گیلاسی مشکی می‌ شود، اما آنها همیشه یا حالتی خنثی، تیره داشته‌ اند. با این حال، مانیکور پنبه ای او یکی از درخشان ترین مانیکور هایی است که امسال پوشیده است.

ساده ترین راه برای استفاده از مانیکور پنبه ای فاکس این است که مانند بویس عمل کنید و از ایربراش برای جلوه بی عیب و نقص هاله استفاده کنید. با این حال، اگر یکی از آن ها را ندارید، ابتدا لاک ژل آبی کم رنگ را برای ایجاد پایه بمالید و سپس “این لایه ژل را خشک کنید و لایه چسبنده روی آن را پاک نکنید.” سپس، یک سایه پودری یا صورتی تند را به مرکز ناخن ها بزنید و نشاط را در لایه ها ایجاد کنید. در نهایت، همه چیز را با روکش مورد علاقه خود برای یک مانیکور خوب بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود