تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۵
کد خبر : 6200

مانیکور هاله سیاه سیدنی سوئینی بسیار شگفت انگیز است

مانیکور هاله سیاه سیدنی سوئینی بسیار شگفت انگیز است

همه ما می دانیم که سیدنی سوئینی زنی با استعدادهای فراوان است و این شامل تعمیر اتومبیل های قدیمی نیز می شود. در حالی که بسیاری از ما هنوز در مرحله پخت نان خود بودیم، سوئینی در سال 2021 به حساب TikTok خود رفت تا نشان دهد که چگونه به تنهایی فورد برانکو Vintage قرمز

همه ما می دانیم که سیدنی سوئینی زنی با استعدادهای فراوان است و این شامل تعمیر اتومبیل های قدیمی نیز می شود. در حالی که بسیاری از ما هنوز در مرحله پخت نان خود بودیم، سوئینی در سال 2021 به حساب TikTok خود رفت تا نشان دهد که چگونه به تنهایی فورد برانکو Vintage قرمز گیلاسی خود را تعمیر کرده است.

سوئینی به تازگی مهارت دیگری را به لیست طولانی خود اضافه کرده است که شامل بازیگری، رقصیدن و احتمالاً آواز خواندن است. این بازیگر به تازگی در حال فیلمبرداری یک موزیک ویدیو در حالی که یک مانیکور تند قرمز و سیاه بر تن داشت دیده شد.

در 22 جولای 2023، تیم آرایش سیدنی تعداد زیادی عکس از این ستاره که برای فیلمبرداری یک موزیک ویدیو آماده می‌شود، منتشر کردند. اینکه آیا این آهنگ او است یا اینکه او فقط در حال ساخت یک فیلم کوتاه است، هنوز مشخص نشده است. مولی دیکسون، استایلیست او، لباس بدنی چرمی مشکی با بند های سگک دار و قفل نقره ای، از جمله زیپ، گل میخ و قلاب، به سوینی پوشاند.

از کمربند سوئینی، ستاره‌های چرمی آویزان شده است که با قلاب‌های نقره‌ای به هم دوخته شده‌اند و نوعی لحظه تور ماهی چرم شیک را ایجاد می‌کنند. دیکسون این ظاهر را با یک چوکر الماس نقره ای، حلقه، گوشواره، یک دستبند و دستکش بدون انگشت ترکیب کرد.

در بیشتر ویدیوها او در یک ماشین قرمز نشسته است، و در حالی که ما مطمئن نیستیم که مال اوست، ناخن های قرمز و سیاه او کاملاً با آن مطابقت دارند. زولا گانزوریگت، هنرمند باسابقه ناخن سوینی، ابتدا یک شکل بادامی با طول متوسط ​​برای این ستاره ایجاد کرد و به دنبال آن یک لاک ناخن مشکی به عنوان پایه عمل کرده است. سپس، گانزوریگت رنگ قرمز گیلاسی را به مرکز ناخن های سوینی اضافه کرد و هاله ای عالی را ایجاد کرد. گانزوریگت برای تقویت حال و هوای راک اند رول، یک عکس برگردان ستاره نقره ای به هر انگشت صورتی سوئینی اضافه کرد.

اگرچه ناخن‌های سوئینی مانند رنگ‌آمیزی عالی در یک ماشین تازه تزئین شده به نظر می‌رسد، بازسازی ظاهر او نسبتاً ساده است. فیبی کاسکارینا هنرمند ناخن اخیراً ترفند خود را برای داشتن ناخن های هاله ای عالی گفته است.

ابتدا لاک ژل مشکی را بمالید و سپس در حالی که ناخن های شما هنوز چسبنده هستند، سایه چشم قرمز روشن را به صورت لایه لایه به مرکز ناخن بزنید. هنگامی که به شفافیت مورد نظر خود رسیدید، مرکز قرمز را با حاشیه های مشکی با یک یا شرابی ترکیب کنید. در نهایت، مانیکور خود را با دو لایه لایه رویی بپوشانید تا ظاهری براق داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود