تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۱
کد خبر : 7321

مانیکور میکرو فرنچ لری هاروی بسیار شیک و دلپذیر است

مانیکور میکرو فرنچ لری هاروی بسیار شیک و دلپذیر است

لوری هاروی اخیراً یک جهانگرد بوده است. تنها در دو هفته گذشته، این مدل و موسس مراقبت از پوست در ساحل ایبیزا، نوشیدن کوکتل‌های گرمسیری در مکزیک، و تحقق رویای هر بزرگسال در دیزنی لند کالیفرنیا بوده است. بدیهی است که این گشت و گذارها سرشار از فرصت های عکاسی بوده است. نشان دادن غذاهای

لوری هاروی اخیراً یک جهانگرد بوده است. تنها در دو هفته گذشته، این مدل و موسس مراقبت از پوست در ساحل ایبیزا، نوشیدن کوکتل‌های گرمسیری در مکزیک، و تحقق رویای هر بزرگسال در دیزنی لند کالیفرنیا بوده است.

بدیهی است که این گشت و گذارها سرشار از فرصت های عکاسی بوده است. نشان دادن غذاهای لذیذش، همه مناظری که آرزو می‌کنیم ببینیم، و سبک بی‌ عیب و نقص تعطیلاتش. از جمله ست‌ های ابریشم، بیکینی‌ های مرواریدی، و کلاه سطلی جین شانل.

البته با تمام لباس‌ ها، پوست دونات لعاب‌دار بی‌ عیب و نقص او، اما همچنین مانیکور انتخابی او در تعطیلات که با مانیکور میکرو فرانسوی، همراه بود.

ناخن‌ های او دقیقاً همان چیزی بود که به نظر می‌ رسید: نوک فرانسوی که تا به حال دیده‌ اید. دوآ لیپا این مانیکورها را برای یکی از تعطیلات خود در تابستان امسال به ترند تبدیل کرد، جنیفر آنیستون به مانیکور مینی ریمیکس شیر توت فرنگی بله گفت، و کیتی پری از مانیکور های فرانسوی با پایه صورتی ملایم مشابه استفاده کرده است.

با این حال، هاروی بهترین اجرای کلاسیک میکرو فرانسوی بود. یک پایه براق، طبیعی با نازک ترین نوک سفیدی که تا به حال دیده اید را انتخاب کرد. آنقدر ظریف که اگر به دنبالش نبودید احتمالاً آن را نمی دیدید. ناخن‌ ها از انگشت او دور نمی‌ شدند، و به شکل طبیعی کمی مربع بودند. بهترین قسمت؟ طراحی خنثی به او این امکان را می‌ داد که ناخن‌ هایش را با تمام چاپ‌ ها، پارچه‌ ها و خطوط متفاوتی که در سفرهایش می‌ پوشید، هماهنگ کند، در حالی که همچنان براق و جذاب به نظر می‌ رسد.

اگر تعطیلات در راه است و به دنبال تقلید از سبک جت ستینگ هاروری هستید، ما شما را با گام به گام این ظاهر آشنا می کنیم. با این حال، ممکن است بخواهید به سالن ناخن بروید تا تصویری عالی داشته باشید، زیرا ظاهر به تمرین زیادی نیاز دارد.

ابتدا لاک های باقی مانده را با پاک کننده لاک ناخن پاک کنید. سپس، ناخن های خود را به طول و شکل دلخواه خود ببرید و سوهان بزنید. مربعی شکل طبیعی برای کپی کردن هاروی مناسب است. سپس، بستر ناخن خود را صاف کنید تا به یک فضای کاری صاف و یکدست برسید. پس از آن، روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس پاک کنید و لاک های خود را آماده کنید.

برای پایه مانیکور بیش از دو لایه ملایمشفاف اعمال نکنید. سپس پس از خشک شدن، از نوار چسب برای ایجاد شکل نوک ناخن خود استفاده کنید. برای گرفتن نوک فرنچ میکرو فرنچ، نیم سانتی متر یا کمتر از لبه ناخن خود فاصله بگیرید.

سپس، دو لایه لاک سفید را در نوک آن بمالید و پس از خشک شدن نوار را جدا کنید. در نهایت، کل ناخن را با یک کت رویه مانند بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود