تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر : 4245

مانیکور لوکس آرام برای ترند شدن در سال 2023 آمد

مانیکور لوکس آرام برای ترند شدن در سال 2023 آمد

جولی کاندالک، مانیکوریست و مربی مشهور، موسس جولی، می‌گوید: «اگر چه این مدل مانیکور کاملاً جدید نبود، اما پس از نمایش آنها در روادید محتلف که توسط شخصیت‌های سلبریتی استفاده شد و با اکسسوری هایی از برندهای فوق‌العاده لوکس شناخته می‌شوند، دوباره ظاهر شد. این کار با مانی سوپرمدل میکرو فرانسوی آغاز شد و به

جولی کاندالک، مانیکوریست و مربی مشهور، موسس جولی، می‌گوید: «اگر چه این مدل مانیکور کاملاً جدید نبود، اما پس از نمایش آنها در روادید محتلف که توسط شخصیت‌های سلبریتی استفاده شد و با اکسسوری هایی از برندهای فوق‌العاده لوکس شناخته می‌شوند، دوباره ظاهر شد. این کار با مانی سوپرمدل میکرو فرانسوی آغاز شد و به دنبال آن مانی براق لب، مانی اورا و رژگونه هم به این روند پیوستند.

لوکس آرام چیست؟

لوکس آرام را می‌توان به عنوان مینیمالیسم برجسته یا شیک بدون زحمت توصیف کرد. «لوکس آرام» همیشه یک جنبه زیبایی شناسی بوده است. این واقعاً فقط نام کوچک و بامزه ای است که جدید است. همه چیز مربوط به لباس ها و اکسسوری های است که گران به نظر می رسند، اما بی انتها و آرم هستند. ظاهری که به جای فریاد زدن آن را زمزمه می کند “من ثروتمند هستم”.

مانیس های فرانسوی بیش از حد واقع گرایانه، درخشش ظریف، صورتی های کم رنگ، بسیاری از رنگ های خنثی شفاف با ظاهر متالیک فکر کنید، اما چیزی فراتر از آن نیست. لوکس آرام واقعاً می‌تواند ظاهر شما را در مقابل ناخن‌هایتان تقویت کند.

“لوکس آرام” همه چیز در مورد مینیمالیسم، استفاده از محصولات زیبایی ممتاز، و انتخاب آگاهانه تر در رنگ های جاودانه است. به علاوه، همیشه چیزی برای گفتن در مورد سادگی پیچیده وجود دارد.

این روند یک حد وسط عالی بین هنر ناخن و رنگ های ثابت است. مردم واقعاً دوست دارند هنر ناخن را بپذیرند، اما در عین حال مینیمالیست‌تر و ظریف‌تر. “لوکس آرام” راهی عالی برای احساس بازیگوشی با ناخن های خود است.

اگرچه این روند کاملاً تجمل گرا است، اما شما می توانید بدون هزینه های سنگین در سالن های آرایش از این روند مد استفاده کنید. و از زیبایی بی مثال آن با درخشش در مهمانی ها و مجالس بهرمند شوید.

برچسب ها :

ناموجود