تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 9569

مانیکور لهستانی جنیفر لوپز الهام بخش زیبایی مینیمال است

مانیکور لهستانی جنیفر لوپز الهام بخش زیبایی مینیمال است

امضای زیبایی جنیفر لوپز یک مانیکور شیک و مینیمال است. او تا حدی از یک ناخن ساده و در عین حال شیک استفاده کرده است. ناخن‌ های «هلو و کرم» او، ناخن‌ های لاته کمی تیره‌ تر، ناخن‌ های براق، و ناخن‌ های «دختر ثروتمند» که چندان از لباس‌ های مینیمال او دور نبود. اکنون،

امضای زیبایی جنیفر لوپز یک مانیکور شیک و مینیمال است. او تا حدی از یک ناخن ساده و در عین حال شیک استفاده کرده است. ناخن‌ های «هلو و کرم» او، ناخن‌ های لاته کمی تیره‌ تر، ناخن‌ های براق، و ناخن‌ های «دختر ثروتمند» که چندان از لباس‌ های مینیمال او دور نبود.

اکنون، او در حال اختراع مانیکور کلاسيک خود است و حتی مينيماليست‌ تر از آخرين ناخن‌ های طبیعی اش با پوشيدن يک مانيکور «لوکس آرام» که اوج جی لو بود.

جی لو در حالی که در 13 اکتبر در رویداد شیاپارلی با مدیر خلاق خانه مد، دنیل روزبری، شرکت می کرد، ناخن هایی شیک را با یک مجموعه شیاپارلی پوشید.

همراه با «عینک آفتابی» شیاپارلی که او را مجبور می‌ کرد از بریدگی‌ های چشمی از یک قاب طلایی یکدست نگاه کند، این ستاره گوشواره‌ های همسان و لباس هماهنگی به تن داشت. لباس مجلسی کاملاً برنزه بود. همانطور که می دانیم، یک سایه مورد علاقه جی لو با کمری جمع شده که به نظر می رسید با سنجاق های طلایی مطابق با عینک و گوشواره او در جای خود نگه داشته شده بود. او ظاهر لب‌ های مینیمالیستی براق معمول خود را به یک رژ لب پررنگ در داغ‌ ترین رنگ فصل تغییر داد: قرمز گیلاسی.

به دلیل انتخاب ماجرا جویانه اش برای رنگ لب و لباس آوانگاردش، تنها چیزی که با آن ایمن بود ناخن هایش بود. اری ایشیزو، مانیکوریست لوپز، می‌گوید که این دو با یک مانیکور ساده همراه شدند زیرا “ما می‌خواستیم یک مانیکور تمیز و طبیعی برای تکمیل جواهرات شیاپارلی برای این رویداد انجام دهیم.”

این ظاهر همچنان به نوک طبیعی ناخن‌ های او اجازه می‌ داد تا از میان آن‌ ها نمایان شود، با این حال روکشی براق ایجاد می‌ کرد که ناخن‌ های طبیعی او را یکدست‌ تر و برنزه‌ تر از حالت طبیعی نشان می‌ داد.

اگر می‌خواهید ظاهر ناخن او را از نو خلق کنید، خوش شانس هستید، زیرا عمدتاً برای خودتان مناسب است و گزینه‌ های متعددی برای انتخاب یک سایه مشابه وجود دارد.

ابتدا، مانند هر مانیکور، با پاک کردن لاک روی ناخن خود با لاک پاک کن شروع کنید. سپس، روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و به عقب بروند. پس از اتمام کار، ناخن های خود را به طول و شکل دلخواه کوتاه کرده و سوهان بزنید. پس از آن، یک تخت یکنواخت را صاف کنید و بیس کت مورد علاقه خود را بمالید.

با خشک شدن پوشش، اگر اهل ژل خانگی نیستید، می‌توانید مرطوب‌ کننده ناخن رنگی را امتحان کنید، که جلوه‌ ای نیمه شفاف شبیه به لوپز ارائه می‌دهد. یا، می توانید از لاک برنزه معمولی مورد علاقه خود استفاده کنید و فقط یک لاک بزنید.

برچسب ها :

ناموجود