تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 9024

مانیکور فرانسوی کروم آن هاتاوی روی فرش قرمز شگفت انگیز است

مانیکور فرانسوی کروم آن هاتاوی روی فرش قرمز شگفت انگیز است

در طول سال گذشته، هاتاوی وضعیت خود را به عنوان یک ستاره سبک با ظاهری تجربی تر به سطح بالاتری رسانده است. در هفته مد پاریس، یا پوشیدن لباس ورساچه، مانیکور کروم فرانسوی. با این حال، آخرین ظاهر او، مطمئناً منعکس کننده ترین ظاهر او است. هاتاوی هنگام شرکت در جوایز جوایز عدالت آلبی جورج

در طول سال گذشته، هاتاوی وضعیت خود را به عنوان یک ستاره سبک با ظاهری تجربی تر به سطح بالاتری رسانده است. در هفته مد پاریس، یا پوشیدن لباس ورساچه، مانیکور کروم فرانسوی. با این حال، آخرین ظاهر او، مطمئناً منعکس کننده ترین ظاهر او است.

هاتاوی هنگام شرکت در جوایز جوایز عدالت آلبی جورج و امل کلونی در شهر نیویورک، از لباسش تا جواهراتش و ناخن های فرانسوی اش می درخشید.

گر چه کل ظاهرش حیرت انگیز بود اما مانیکور فرانسوی کروم نقره ای این بازیگر همان چیزی است که نگاه ها را به او خیره نگه داشته است. شکل کوتاه و گرد، هر یک از ناخن‌ ها با پایه‌ ای براق و طبیعی شروع می‌ شد که به نظر می‌ رسید اصلاً هیچ لاکی نداشته باشد، فقط یک لایه رویی با درخشندگی بالا.

نوک ناخن ها جایی است که هیجان بیشتری پیدا می کنند. رنگ نقره ای بسیار منعکس کننده ای وجود داشت که نوک مانیکور فرانسوی او را می پوشاند که کاملاً با لباس زنجیر او همخوانی داشت.

هاتاوی برای راه رفتن روی فرش قرمز و همنشینی با دیگر شرکت کنندگان درجه یک، لباس ورساچه را پوشید. لباس مورد نظر زنجیر دار تا روی زمین بود که طرحی از الماس شطرنجی به رنگ سبز روشن و نقره ای داشت. یقه ای با جزئیات توری گلدار در همان سایه سبز روشن برجسته بود.

هاتاوی این لباس را با جواهرات و کفش های پاشنه‌ بلند تزیین کرده بود. کفش هایی که برای ورساچه نیز تازه بودند، نوک تیز و نقره‌ ای با پاپیون نقره‌ای در نوک آن بودند. جواهرات او شامل یک دستبند مار نقره ای ضخیم، یک سر آستین الماس پیچیده شده، چند حلقه همسان، یک گردنبند نقره ای ظریف و چند گوشواره هماهنگ بود.

اگر می‌خواهید مانیکور فرانسوی کروم خود را برای مطابقت با هاتاوی آماده کنید، به این ترتیب شروع کنید.

برای شروع، مانند هر مانیکور، لاک باقی مانده رو ناخن هایتان را با پاک کننده ناخن پاک کنید. پس از آن، ناخن‌ هایتان را به طول دلخواه کوتاه و سوهان بزنید تا با آن مطابقت داشته باشد. در نهایت، ناخن های خود را صاف کنید تا یک تخت یکنواخت داشته باشید و کت پایه مورد علاقه خود را بزنید.

هنگامی که بیس کت شما خشک شد، می‌ توانید مانند هاتاوی یک تاپ کت بزنید تا ناخن‌ هایتان بهتر شود، یا برای کمی پوشش بیشتر، یک لاک ملایم را به عنوان پایه بزنید و بگذارید خشک شود.

اکنون، مهمترین بخش این مانیکور این است. شکل نوک ناخن خود را با چسب معمولی روی ناخن خود بچسبانید، روی آن را با یک لاک نقره ای مانند لاک رنگ کنید، سپس نوار را جدا کنید و بگذارید خشک شود.

پس از خشک شدن، همه آن را با یک کت بالا در جای خود ببندید، و براق ترین مانیکور فرانسوی را خواهید داشت تنها چیزی که از دست می دهید، لباس ورساچه است.

برچسب ها :

ناموجود