ویوین، دختر آنجلینا جولی، بخش مهمی از اقتباس آینده از The Outsiders است. هنگامی که آنجلینا، در آگوست 2023 اعلام کرد که به عنوان تهیه کننده اصلی در موزیکال جدید، اقتباسی از رمان هینتون و فیلم فرانسیس فورد کاپولا در سال 1983، جولی همچنین به اشتراک گذاشت که ویوین، 15 ساله، به عنوان یک دستیار داوطلب روی آن کار می کند.

جولی قبلاً در آن زمان در بیانیه‌ ای گفته بود: «ویو من را به یاد مادرم می‌ اندازد، زیرا او تمرکزش را بر مرکز توجه بودن نمی‌ گذارد، بلکه به حمایت از دیگر خلاقان می‌ پردازد».

او در مورد تئاتر بسیار متفکر و جدی است و سخت کار می کند تا به بهترین نحو درک کند که چگونه می تواند مشارکت کند.”

جولی و ویوین در اجرای پیش نمایش The Outsiders در شهر نیویورک در تاریخ 3 آوریل دیده شدند، که در آن دو مادر و دختر با بازیگران و گروه موزیکال عکس گرفتند.

The Outsiders برادران پونی بوی، دارل و سوداپاپ کورتیس را مدتی پس از مرگ والدینشان در تالسا در دهه 1960 دنبال می کند. داستان حول محور برادران کورتیس و دوستانشان می‌ چرخد، که شامل درگیری‌ های فیزیکی آنها با گروه‌ هایی از نوجوانان ثروتمند تر است.

در این فیلم محصول 1983 تام کروز، سی. توماس هاول، دایان لین، رالف ماکیو، مت دیلون، راب لو، امیلیو استوز و پاتریک سویزی بازی کردند.