تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
کد خبر : 7287

مانیکور فرانسوی مرواریدی مدیسون بیر کاملا رویایی است

مانیکور فرانسوی مرواریدی مدیسون بیر کاملا رویایی است

به نظر می رسد مدیسون بیر در حال آماده شدن برای یک دوره جدید است. آلبوم آینده او، Silence Between Songs، در 15 سپتامبر منتشر می شود و آهنگ اصلی او، “Home to Another One” قبلاً در تیک تاک منتشر شده است. علاوه بر این، او بی سر و صدا خود را به عنوان یک

به نظر می رسد مدیسون بیر در حال آماده شدن برای یک دوره جدید است. آلبوم آینده او، Silence Between Songs، در 15 سپتامبر منتشر می شود و آهنگ اصلی او، “Home to Another One” قبلاً در تیک تاک منتشر شده است. علاوه بر این، او بی سر و صدا خود را به عنوان یک نماد مد نشان می دهد.

در 12 آگوست، هنرمند ناخن او سرینین پنگ ویدیویی از بیر در حالی که مروارید ترین مانیکور فرانسوی درخشان را پوشیده است، منتشر کرد که به نوعی یک مانیکور زیباتر، کروم وانیلی و دونات لعابدار است.

ناخن های فرانسوی مرواریدی بله. اولین باری نیست که ما چنین ناخن هایی را می بینیم. دوآ لیپا زمانی که در یکی از تعطیلات خود بود، طراحی مشابه ای را نشان داد و هیلی بیبر بیش از آن چیزی که بتوانیم حساب کنیم، آرایش ناخن مرواریدی داشته است. با این حال، اجرای ستاره پاپ از ظاهر ممکن است مورد علاقه شما باشد.

در این ویدئو، انگشتان بیر به کمال مانیکور شده اند. ناخن های او به شکل بادام نوک تیز، طول متوسط ​​است و چند اینچ از انگشتش فاصله دارد. همه آنها با سایه صورتی مایل به طبیعی با درخشندگی زیاد رنگ آمیزی شده اند و دارای نوک های سفید یخی هستند که حتی دارای چرخش های طبیعی مروارید واقعی هستند که حال و هوای فوق العاده رویایی به آنها می دهد.

البته، ظاهر مجلل ناخن باید به همان اندازه با جواهرات مجلل ست شود، بنابراین بیر انگشتر های کارتیه لاو در انگشت وسط خود داشت. دو طلا، یک نقره با اندازه متفاوت.

اگر به دنبال بازسازی این مانیکور رویایی هستید. برای شروع، مانند هر مانیکور فرانسوی، باید ناخن های خود را به درستی آماده کنید. مقداری روغن به کوتیکول‌ هایتان بمالید تا نرم شوند و راحت‌ تر به عقب بروند، سپس آن‌ ها را پاک کنید، ناخن‌ هایتان را به طول و شکل دلخواه سوهان بزنید و کت پایه‌ تان را بزنید.

سپس، برای نوک های مرواریدی، می خواهید با استفاده از نوار، شکل نوک را ایجاد کنید. یک تا دو لایه سایه سفید درخشان را به ناخن ها بمالید.  و قبل از خشک شدن کامل نوک آن را جدا کنید. برای کپی برداری واقعی از این مانیکور رویایی، بین لایه اول و دوم، با یک برس ناخن کوچک، نوک سفید را ایجاد کنید. در نهایت یک تاپ کت با درخشندگی بالا بزنید و نوک های فرانسوی مرواریدی درخشانی خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود