تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۹
کد خبر : 5811

کورتنی کارداشیان مانیکور فرانسوی رنگین کمانی را ترند تابستان می کند

کورتنی کارداشیان مانیکور فرانسوی رنگین کمانی را ترند تابستان می کند

کورتنی کارداشیان بارکر از زمانی که (به طور نمادین) بارداری خود را در کنسرت Blink 182 اعلام کرد، عکس های زیادی از نحوه آرایش خود به اشتراک گذاشته است. او در همه آنها فوق العاده به نظر می رسد. با این حال، بخش مورد علاقه ما؟ این مانیکور فرانسوی رنگین کمانی جدید او است. در

کورتنی کارداشیان بارکر از زمانی که (به طور نمادین) بارداری خود را در کنسرت Blink 182 اعلام کرد، عکس های زیادی از نحوه آرایش خود به اشتراک گذاشته است. او در همه آنها فوق العاده به نظر می رسد. با این حال، بخش مورد علاقه ما؟ این مانیکور فرانسوی رنگین کمانی جدید او است.

در 13 جولای، کارداشیان بارکر تعدادی از سلفی های هاوایی را منتشر کرد.کارداشیان بارکر یک کاسه اسموتی در دامن خود دارد و مانیکور فرانسوی رنگین کمانی پاستلی خود را به نمایش می گذارد.

ناخن‌های او به شکل گرد کوتاه می‌نشینند و پایه‌ای برهنه دارند که کاملاً با رنگ پوست او مطابقت دارد. از انگشت شست تا صورتی رنگش، او یک رنگ بنفش پاستلی، زرد مایل به کرم، صورتی حبابی، زغال اخته، و نوک میکرو فرانسوی لیمویی خاموش می پوشد.

علیرغم حال و هوای کلی که کارداشیان بارکر در چند سال گذشته پوشیده است، او معمولاً از مانیکورهای رنگ پریده یا طبیعی دوری نمی‌کند. نمونه موردی: او در بهار گذشته ناخن های حمام شیر آلبالو را تبدیل به یک چیز کرد و اخیراً با مانیکور مروارید صورتی و مانی فرانسوی شیری دیده شده است.

کارداشیان بارکر با یک نوک ناخن فرانسوی که رنگ‌های پاستلی را به رخ می‌کشد، ظاهر زیبایی را ایجاد می‌کند را رونمایی کرده است. این یک راه عالی برای اضافه کردن یک رنگ تابستانی به مانیکور است بدون اینکه احساس روشنی بیش از حد داشته باشد.

برای داشتن ناخن هایی شبیه کورتنی کارداشیان پایه، کوتیکول های خود را به عقب فشار دهید، لبه ناخن های خود را سوهان بکشید و صفحه ناخن خود را صاف کنید تا از یک روکش عالی و بدون برآمدگی اطمینان حاصل کنید.

پس از استفاده از پوشش پایه، دو لایه لاک ناخن ملایم بزنید و اجازه دهید کاملا خشک شوند. سپس، نوبت به نوک ناخن فرانسوی های چند رنگ می رسد. برای اعمال هر رنگ از یک برس ناخن ظریف استفاده کنید، برس را روی لبه ناخن خود بکشید تا یک نوک میکرو فرنچ ایجاد کنید.

فقط با یک لایه می توانید این کار را انجام دهید اما در صورت نیاز، قبل از افزودن یک لایه دیگر، اجازه دهید نوک فرانسوی کاملا خشک شود. در نهایت، پس از خشک شدن کامل ناخن‌ها، آن را با تاپ کت مورد علاقه‌تان بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود