تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 5395

10 ایده مانیکور فرانسوی دوبل شیک و خاص 2023

10 ایده مانیکور فرانسوی دوبل شیک و خاص 2023

بر کسی پوشیده نیست که علاقه مندان به طراحی ناخن در سرتاسر جهان وقتی مطمئن نیستند که کدام مدل جدید را انتخاب کنند، دائماً به سراغ مانیکورهای کلاسیک فرانسوی می روند. مانیکورهای فرانسوی دوبل به نوک‌های قوسی کلاسیک مانی فرانسوی OG می‌چسبند، اما به جای یک تکه رنگ، دارای دو رنگ هستند. گاهی اوقات قوس

بر کسی پوشیده نیست که علاقه مندان به طراحی ناخن در سرتاسر جهان وقتی مطمئن نیستند که کدام مدل جدید را انتخاب کنند، دائماً به سراغ مانیکورهای کلاسیک فرانسوی می روند.

مانیکورهای فرانسوی دوبل به نوک‌های قوسی کلاسیک مانی فرانسوی OG می‌چسبند، اما به جای یک تکه رنگ، دارای دو رنگ هستند. گاهی اوقات قوس ها به یک رنگ و عرض هستند و در بعضی مواقع متفاوت هستند. اما فرقی نمی‌کند پالت رنگ، شکل یا اندازه مانی دوتایی فرانسوی انتخابی شما، روند ایجاد ظاهر ناخن یکسان باقی می‌ماند.

مانیکورهای دوبل بسیار جذاب را مرور کنید

1. ناخن فرانسوی دوبل باربیکور

از زمانی که تصاویری از مارگو رابی در نقش مالیبو باربی در اینترنت ظاهر شد، رنگ صورتی در حال افزایش بوده است. به این ترتیب، این مانیکور فرانسوی دوبل صورتی پر زرق و برق بسیار شیک است.

2. ناخن نئون رنگین کمان

با پوشاندن هر نوک ناخن نئون کم رنگ با جلای روشن تر به همان رنگ، جذابیت روشن و تقریباً درخشانی ایجاد می کند.

3. دوبل هندسی

این مانیکور صورتی تند را با یک سایه ملایم و چند تکه پاستلی برای ایجاد یک مانیکور فرانسوی دوتایی هندسی ایده عالی به نظر می رسد.

4. مانیکور دوبل سبز

رنگ دیگری که در اینجا در سال 2023 ترند است؟ سبز! اگر برای بازسازی آنها وقت بگذارید، این ناخن‌های فرانسوی دوتایی سبز می توانند خیره کننده به نظر برسند.

5. مانیکور فرانسوی دوبل فوق العاده نازک

ترجیح می‌دهید نگاه مینیمالیستی‌تری از این روند داشته باشید؟ در اینجا، قوس های بسیار نازک انتخاب شده است.

6. رنگارنگ مینیمالیستی

ایده یک مانیکور فرانسوی رنگارنگ دوتایی را دوست دارید، اما آیا نوارهای رنگی درشت نمی خواهید؟ در اینجا نشان می دهد حتی باریک ترین خطوط نیز می توانند تأثیر زیادی با این طراحی ناخن داشته باشند.

7. ناخن فرانسوی دوبل خنثی

برای یک مانیکور فرانسوی دوبل خنثی‌تر، به یک لاک ناخن متالیک براق و رنگ زدن با فاصله بین آنها نیاز دارید.

8. ناخن فرانسوی دوبل زمرد

رنگ سبز بسیار جذاب است. این مانیکور فرانسوی دوتایی زمردی خوش‌حال با ظاهری طلایی بسیار خیره‌کننده است که نمی‌توان از آن گذشت.

9. آرت دکو فرنچ

در اینجا، می توانید ببینید که کشیدن قوس زیرین تا انتهای کوتیکول چقدر منحصر به فرد به نظر می رسد.

10. انتزاعی دو فرنچ ناخن

با نوک خالدار و قوس دوم نازک، این طرح بسیار چشم نواز است.

برچسب ها :

ناموجود