تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 6097

مانیکور فرانسوی خاموش سلنا گومز گرایش عالی در تابستان امسال است

مانیکور فرانسوی خاموش سلنا گومز گرایش عالی در تابستان امسال است

سلنا گومز یک ملکه چند خطی است: چه در حال بررسی لیست های پخش Spotify خود باشیم، چه در حال تماشای تلویزیون یا حتی انجام کارهای روتین زیبایی خود باشیم، او آنجاست. در حالی که به نظر می رسد سخت است که به یکباره یک تهیه کننده، بازیگر، خواننده و موسس برند بودن را کنار

سلنا گومز یک ملکه چند خطی است: چه در حال بررسی لیست های پخش Spotify خود باشیم، چه در حال تماشای تلویزیون یا حتی انجام کارهای روتین زیبایی خود باشیم، او آنجاست. در حالی که به نظر می رسد سخت است که به یکباره یک تهیه کننده، بازیگر، خواننده و موسس برند بودن را کنار بگذاریم، اما گومز به نوعی هنوز وقت خود را برای گذراندن با افرادی که دوستشان دارد می کند و ناخن هایش را رنگ می کند. آخرین مانی فرانسوی خاموش او برای بازسازی نیازی به سالن ندارد.

در 19 ژوئیه، گومز عکسی از خود در کنار خواهر کوچکترش منتشر کرد و در توضیحی نوشت: «من کوچولویم را دوست دارم – او از همیشه باحال‌تر است». این دو نفر موهایی با پشت صاف و تاپ‌های مشکی به تن داشتند و گومز لباس خود را با حلقه‌های طلایی، حلقه‌ها و کت مشکی پوشیده بود.

لباس گومز “لوکس آرام” با مانیکور فرانسوی او ظاهر را کامل می کرد. ناخن‌های گومز به شکل بادامی با طول متوسط ​​قرار می‌گیرند و رنگ ملایم فوق‌العاده شفاف در سرتاسر آن دیده می‌شود. گومز احتمالاً یا دو لایه لاک فوق شفاف یا یک لایه لاک شفاف آن را می پوشد. در هر صورت، این یک تکنیک مانیکور است که به رشد او اجازه می دهد تا ظاهری فرانسوی مصنوعی ایجاد کند.

مردم در سرتاسر TikTok به مانیکور طبیعی علاقمند می شوند که خواستار عدم استفاده از لاک است که به سختی وجود دارد. تا به ناخن های خود استراحت دهند یا از بازدید دو هفته ای سالن خود صرف نظر کنند. تعداد بی‌شماری از افراد مشهور مانند نیکولا پلتز بکهام، کایلی جنر و سوفیا ریچی گرینج را دیده‌ایم که به این روند دست یافته‌اند. اکنون، با حضور گومز، مطمئن هستیم که ناخن‌های طبیعی در این فصل موضوع اصلی خواهند بود.

به مانیکور فرانسوی خاموش به عنوان یک پیشنهاد فکر کنید تا یک ظاهر گام به گام واقعی. شما می توانید با استفاده از هیچ چیز به جز روغن کوتیکول یا استفاده از ناخن های خالص مانند گومز، به این روند توجه کنید. برای بازسازی ناخن های طبیعی سلنا گومز ، لاک های شفاف مانند لاک شیشه ای مایع  را انتخاب کنید.

برچسب ها :

ناموجود