تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 4349

جنیفر لوپز رویایی ترین مانیکور فرانسوی را رونمایی کرد

جنیفر لوپز رویایی ترین مانیکور فرانسوی را رونمایی کرد

وقتی مانیکوریست جنیفر لوپز صحبت می کند، اغلب علاقمندان به هنر ناخن گوش می دهند. یا حداقل اینطور است جی لو بارها و بارها ترکیب های درخشانی از داغ ترین ترندهای ناخن را به نمایش گذاشته است و طرح اولیه مانیکورهای اصلی مانند روند ناخن “دختر پولدار” بوده است. خوب، او فقط صحنه (دوباره) را

وقتی مانیکوریست جنیفر لوپز صحبت می کند، اغلب علاقمندان به هنر ناخن گوش می دهند. یا حداقل اینطور است جی لو بارها و بارها ترکیب های درخشانی از داغ ترین ترندهای ناخن را به نمایش گذاشته است و طرح اولیه مانیکورهای اصلی مانند روند ناخن “دختر پولدار” بوده است. خوب، او فقط صحنه (دوباره) را برای آنچه که ما فکر می‌کنیم داغ‌ترین مانیکور تابستانی خواهد بود، تنظیم کرد.

مانیکوریست قدیمی جی لو، تام باچیک، عکسی از این ستاره منتشر کرد که مانیکور جنیفر لوپز را در طول متوسط نشان می دهد. او قبلاً بارها این شکل را پوشیده است ، اما رنگ ناخن جایی است که این دو نفر از آن لذت می‌بردند. جی لو یک مانیکور فرانسوی با پایه صورتی ملایم و نوک کمی تیره‌تر دارد و تمام ظاهر را با سایه صورتی کم‌رنگی که روی نوک‌ها متمرکز شده است و روی بقیه ناخن‌هایش پخش می‌شود و جلوه‌ای خاص به آنها می‌دهد.

جی لو در خط مقدم ترندهای ناخن پیشرو باقی می‌ماند که ترکیب او بین مانیکور فرانسوی شیری و مانیکور ساتن امسال همه جا باشد. سال 2023 با وسواس مانیکور فرانسوی شیری آغاز شد، که برداشتی مدرن از مانیکور سنتی فرانسوی است که به رنگ‌های ملایم‌تر و شفاف‌تر نیاز دارد. افراد مشهور  به دنبال مانیکورهای هستند که درخشندگی ملایم‌تر و لوکس را نمایش دهند.

با این حال، خوشبختانه، ویژگی های نبوغ مانیکور برای بازسازی بسیار ساده است. کلید این ظاهر این است که ابتدا خط سفید فرانسوی را اعمال کنید، سپس استفاده از رنگ ” شیری” در بالای آن به ایجاد ظاهر مانیکور کمک می کند.

اگر می‌خواهید ناخن های شما ظاهری تیره‌تر داشته باشند، از یک اسفنج آرایشی یا اپلیکاتور استفاده کنید تا خط سفید نازک خود را درست در امتداد لبه یا نوک خود اعمال کنید. پس از استفاده از نوک سفید ، یک لاک صورتی شفاف و درخشان را روی کل بستر ناخن خود بزنید. ظاهر را با یک تاپ کت با براق بپوشانید و اکنون یک مانویکور فرانسوی شیری عقیق درست به موقع برای تابستان دارید.

برچسب ها :

ناموجود