تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 4366

مانیکور فرانسوی سلنا گومز رویای مینیمالیست است

مانیکور فرانسوی سلنا گومز رویای مینیمالیست است

سلنا گومز از زمان انتشار پست خود در مورد پایان فصل سوم سریال Only Murder’s in the Building، در رسانه های اجتماعی کم فعالیت بوده است. مطمئناً، او درباره برندهایش، Rare Beauty و Wondermind، اینجا و آنجا پست می‌فرستاد.  البته، یکی از راه‌های برتر برای انجام مراقبت از خود، آرامش درون است، و این شامل

سلنا گومز از زمان انتشار پست خود در مورد پایان فصل سوم سریال Only Murder’s in the Building، در رسانه های اجتماعی کم فعالیت بوده است. مطمئناً، او درباره برندهایش، Rare Beauty و Wondermind، اینجا و آنجا پست می‌فرستاد.  البته، یکی از راه‌های برتر برای انجام مراقبت از خود، آرامش درون است، و این شامل مانیکور اخیر او نیز می‌شود.

عکسی که به تازگی از مانیکور این ستاره برای تابستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. سلنا یک لباس صورتی گرم عاشقانه با یقه مربع، شانه‌های پف کرده و خال‌های قرمز ریز پولکا در سراسر آن پوشیده است. او این لباس را با دو حلقه الماس، یکی با بند پارچه ای قرمز و دیگری با بند پارچه ای سبز تزئین کرده است.

گومز معمولاً مانیکورهایی را استفاده می کند که نه خیلی بلند هستند و نه خیلی کوتاه، و شکل بادامی متوسط این مانیکور نیز از این قاعده مستثنی نیست. ناخن‌های او دارای پایه صورتی کم‌رنگ و نوک سفید ملایمی است که در حاشیه پخش شده است. این نمونه عالی از مانیکور آمریکایی است که در چند وقت اخیر با روند مانیکور فرانسوی شیری رایج شده است.

یک مانیکور آمریکایی و یک فرانسوی شیری بسیار شبیه به هم هستند. تنها تفاوت واقعی رنگی است که به عنوان پایه استفاده می شود. (مانیکور آمریکایی به رنگ‌های صورتی کم‌رنگ یا خنثی نیاز دارد، در حالی که مانیکور فرانسوی شیری نیاز به یک لاک سفید یا کرم شفاف دارد.) اما کاربرد تقریباً یکسان است. هر دو مانیکور به مرز نرم‌تری بین پایه و نوک تکیه می‌کنند. سبک ها را از یک فرانسوی کلاسیک متمایز می کند.

ابتدا ناخن‌ها را با فشار دادن کوتیکول‌ها به سمت عقب و صاف کردن آن‌ها برای یک روکش بدون برآمدگی آماده کنید. سپس، لاک صورتی کم رنگ یا ملایم مورد علاقه خود و همچنین یک لاک ناخن سفید فرانسوی را بردارید.

کلید این ظاهر این است که ابتدا خط سفید فرانسوی را اعمال کنید، سپس استفاده از رنگ روی بالا به ایجاد ظاهر مانیکور آمریکایی مبهم کمک می کند. اگر می‌خواهید ظاهری تیره‌تر داشته باشید، از یک اسفنج آرایشی یا اپلیکاتور سایه چشم اسفنجی استفاده کنید تا خط سفید نازک خود را درست در امتداد لبه یا نوک ناخن خود اعمال کنید. سپس دو لایه لایه رویی را بمالید « هر سه روز یک بار یک لایه شفاف بمالید تا درخشندگی تازه شود و یک لایه محافظ جدید اضافه شود.

برچسب ها :

ناموجود