تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 12832

مانیکور ستاره ای جنیفر لوپز می تواند ایده جذاب برای شما باشد

مانیکور ستاره ای جنیفر لوپز می تواند ایده جذاب برای شما باشد

جنیفر لوپز یک فیلم بلند در آمازون پرایم به نام This Is Me…Now: A Love Story منتشر کرد و آلبوم خود را با نام This Is Me Now. زنده کرد. در سراسر اعداد موسیقی بیش از حد، فیلم‌ های کوتاه سلبریتی‌ ها و درام کامل در صحنه‌ ها، تمرکز بر جزئیات ظاهر او، مانند ناخن‌

جنیفر لوپز یک فیلم بلند در آمازون پرایم به نام This Is Me…Now: A Love Story منتشر کرد و آلبوم خود را با نام This Is Me Now. زنده کرد. در سراسر اعداد موسیقی بیش از حد، فیلم‌ های کوتاه سلبریتی‌ ها و درام کامل در صحنه‌ ها، تمرکز بر جزئیات ظاهر او، مانند ناخن‌ هایش، دشوار بود.

در 18 فوریه، هنرمند قدیمی ناخن لوپز، تام باچیک، تعداد از ظاهر های ناخن که برای این فیلم ایجاد کرده بود، را منتشر کرد. با این حال، یکی از آنها بیشتر از بقیه چشمگیر بود، که برداشتی حداکثری از مانیکور پر زرق و برق بود.

هر یک از ناخن های لوپز یک لایه پایه کلاسیک و بسیار براق داشت. کمی روشن‌ تر از رنگ پوست واقعی‌ اش، ناخن‌ های مربعی با طول متوسط ​​او از کوتیکول تا نوک با رنگ شیری مات پوشیده شده بود.

باچیک روی رنگ ناخن های لوپز، هر ناخن را با طراحی ستاره ای منحصر به فرد میخکوب کرد. اگر چه هر یک از آنها کمی متفاوت بودند، اما از نظر موضوع مطابقت داشتند. از بین تمام ناخن هایش، انگشت وسطش از همه بیشتر می درخشید. این ناخن دارای یک ستاره کریستالی درخشان در مرکز ناخن بود که بقیه تزئینات به دور آن می چرخید یک ستاره طلایی کوچکتر، مشخصات ریز سفید و طلایی، و به طور دقیق یک کریستال.

انگشت اشاره لوپز کمی کمتر از سایر ناخن هایش بود. این یکی فقط یک ستاره طلایی داشت و با نقاط کوچک طلایی و سفید پر شده بود. انگشت حلقه او ترکیب شادی از این دو بود. این یک ستاره کریستالی بزرگ نزدیک به نوک خود، یک ستاره طلایی بزرگ به سمت پایه، و مشخصات پر زرق و برق متعددی داشت که بین آنها پر شده بود.

برچسب ها :

ناموجود