تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر : 10665

مانیکور رنگارنگ ریتا اورا ایده ای جذاب برای پاییز است

مانیکور رنگارنگ ریتا اورا ایده ای جذاب برای پاییز است

اگر فراموش کردید، ریتا اورا ملکه مانیکور های رنگارنگ است. هر بار که او را می‌ بینیم، او نه‌ تنها از طراحی ناخن جدید استفاده می‌ کند، بلکه یک طراحی ناخن جدید روی هر انگشت خود دارد. اولین باری که متوجه وضعیت او به عنوان یک پادشاه مانیکور حداکثری شدیم در مت گالا 2023 بود.

اگر فراموش کردید، ریتا اورا ملکه مانیکور های رنگارنگ است. هر بار که او را می‌ بینیم، او نه‌ تنها از طراحی ناخن جدید استفاده می‌ کند، بلکه یک طراحی ناخن جدید روی هر انگشت خود دارد. اولین باری که متوجه وضعیت او به عنوان یک پادشاه مانیکور حداکثری شدیم در مت گالا 2023 بود. از آن زمان، او از طرح های جدید رونمایی کرده است. پاییز امسال ناخن های فرانسوی نامتناسب و ناخن های لاک پشتی آوانگارد را به نمایش گذاشته است.

آخرین مانیکور او این روند را دنبال کرد. با این حال، این ترکیبی از زیبایی شناسی بود که قبلاً واقعاً ندیده بودیم. در 26 نوامبر، اورا یک تعداد عکس اینستاگرامی را منتشر کرد که در آن بازدید خود را از یک فروشگاه پوشاک در لندن به نمایش گذاشت. البته او مانیکور عالی خود را نیز به نمایش گذاشت.

ناخن های ستاره پاپ همگی کوتاه و مربعی شکل بودند، اما شباهت ها در اینجا متوقف شد. برخی از آنها کروم، برخی فرانسوی بودند. با پوشش پایه قهوه ای تیره، شکاف های دایره ای بزرگی وجود داشت که ناخن را گرفته بود. درون آن دایره های شفاف دایره های قرمز نازک و دایره های سبز ضخیم وجود داشت.

شست راست و انگشت اشاره چپ او نیز هماهنگ بودند. این انگشت‌ ها طراحی کلاسیک‌ تری داشتند، شبیه به مانیکور شیر توت‌ فرنگی، به جز روکش کرومی آن رنگ صورتی ملایم براق بود که بسیار بازتابنده بود. او اثر مشابهی روی انگشت دیگر داشت، از سایه محبوب شیر بلوبری استفاده کرد و کمی لبه کروم به آن اضافه کرد.

همچنین به نظر می رسید که او از ترند های ناخن پری دریایی در یکی از انگشتان خود الهام گرفته است. رنگ صورتی او جلوه‌ ای سه بعدی داشت که به نظر می‌ رسد پس از شسته شدن موج روی ماسه‌ ها، کف باقی مانده است. آنها سفید، حباب دار و مرواریدی بودند. و به نوعی با تمام حالات بسیار متفاوتی که روی دستش بود.

آخرین طرحی که توانسته بود بسازد، یک ناخن کروم آتشین سه بعدی بود. مشابه مانویکور “کروم آتش” سلنا گومز، اما با نوک فرانسوی. پایه این ناخن یک سایه طبیعی بود، سپس نوک قرمز قبل از اینکه همه ناخن را بگیرد و انگشت را کمی بلند کند تا سطح ناخن سوسو می زد.

برچسب ها :

ناموجود