تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 13156

مانیکور جنیفر لوپز شیک ترین ظاهر ناخن او تا به حال است

مانیکور جنیفر لوپز شیک ترین ظاهر ناخن او تا به حال است

عشق جنیفر لوپز به مانیکور طبیعی تقریباً در این مرحله ریشه دوانده است. اگر یک تغییر جزئی را نام ببرید یا یک ناخن طبیعی را به پایان برسانید، به احتمال زیاد، او بیش از یک بار آن را امتحان کرده است.درخشش شامپاین، ناخن های فرانسوی و تزئینات طلایی، همه روش‌ های مختلفی هستند که او

عشق جنیفر لوپز به مانیکور طبیعی تقریباً در این مرحله ریشه دوانده است. اگر یک تغییر جزئی را نام ببرید یا یک ناخن طبیعی را به پایان برسانید، به احتمال زیاد، او بیش از یک بار آن را امتحان کرده است.درخشش شامپاین، ناخن های فرانسوی و تزئینات طلایی، همه روش‌ های مختلفی هستند که او ظاهر کلاسیک را پوشیده است. با این حال، یکی از جدیدترین از ظاهر مانیکور او، بدون شک، حداکثری ترین ظاهر شیک ناخن اوست.

چند هفته پیش، جی لو فیلم موردانتظار خود، This Is Me Now…: A Love Story را منتشر کرد، که مملو از ارجاعاتی به زندگی حرفه ای و عاشقانه او بود. به تعداد کامل رقص‌ های موزیکال، حضور افراد مشهور، و تعداد زیادی ناخن طبیعی برای نگاه کردن فکر کنید. اگر چه، از همه آنها، از جمله ظاهر بسیار لوپز در ظاهر ناخن، مورد علاقه اش مکن است یکی باشد که از میراث این فیلم از او الهام گرفته است.

هر یک از ناخن‌ ها که توسط ناخن‌ کار حرفه‌ ای او، تام باچیک، ساخته شده است، حدس زدید، با یک پایه طبیعی براق شروع می‌ شود. خب، به هر حال اکثر آنها. از ده ناخن او، هشت تای آن‌ ها با رنگ طبیعی شروع می‌ شدند، فقط یک یا دو رنگ روشن‌ تر از رنگ پوست او. با این حال، در دو تا از ناخن ها که تزئینات بالای آن قوی تر بود، ظاهر با یک تخت کاملا شفاف و براق شروع شد.

بعد از پایه، تفریح ​​شروع شد. اگر چه هر ناخن از نظر نحوه تزئین متفاوت بود، اما هر یک دارای عکس برگردان ها و برچسب هایی بود که قسمت های مختلف لاتینیداد او را به ارمغان می آورد، و همچنین برخی درخشش ها و ستاره های کلاسیک پر زرق و برق.

باچیک روی تعداد انگشت شماری از ناخن های دیگر، تصاویر مانند صلیب های طلایی و سیاه اضافه کرد. سپس، با یک کت رویه براق ظاهر را به پایان رساندند و لوپز برای نمایش بزرگ آماده شد.

برچسب ها :

ناموجود