تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
کد خبر : 9897

مانیکور جدید هیلی بیبر به شما حال و هوای پاییزی می دهد

مانیکور جدید هیلی بیبر به شما حال و هوای پاییزی می دهد

لازم نیست به شما یاد آوری کنیم که هیلی بیبر یکی از بهترین الهام بخش های مانیکور است. او به سادگی همیشه ظاهری را برای ناخن های پر طرفدار تعیین می کند. دونات لعاب دار، مخمل صورتی، دونات لعاب شکلاتی، و فقط بعد از پوشیدنش محبوب تر می شود. کدام یک شما را شگفت زده

لازم نیست به شما یاد آوری کنیم که هیلی بیبر یکی از بهترین الهام بخش های مانیکور است. او به سادگی همیشه ظاهری را برای ناخن های پر طرفدار تعیین می کند. دونات لعاب دار، مخمل صورتی، دونات لعاب شکلاتی، و فقط بعد از پوشیدنش محبوب تر می شود. کدام یک شما را شگفت زده می کند که آیا آخرین رنگ ناخن غیر منتظره او بعدی خواهد بود که ترند می شود؟

در 20 اکتبر، هیلی در لس آنجلس در یک استایل عالی برای پاییز کالیفرنیا دیده شد. یک ترکیب کت چرمی قهوه ای و دامن کوتاه با یک تی شرت سفید در دامن، کفش های گوچی قرمز تیره، عینک آفتابی سیاه و سفید باریک، و شگفت‌ انگیزترین نسخه ناخن‌ های خاکستری.

هر یک از ناخن‌ های او متوسط ​​بلند و بادامی شکل بود، با رنگ خاکستری تخته‌ ایشیک که نمی‌ توان از آن چشم برداشت. سایه، خاکستری روشن و سرد بود که با ظاهری براق و مینیمال، تقریباً حسی آینده نگر داشت.

این رنگ نه تنها به این دلیل که با تمام سایه‌ های گرمی که در این فصل مرسوم هستند عالی است. یعنی قرمز گیلاسی و موکای گیلاسی تیره، قهوه‌ ای شکلاتی داغ و همه چیز های طبیعی. این رنگ ناخن را بپوشد. اما این جذابیت است کاملاً جدید، کمی عجیب و غریب است و در عین حال بسیار پوشیدنی است و با همه چیز سازگار است.

خوشبختانه باز آفرینی آن بسیار آسان است. ابتدا، مانند هر مانیکور دیگری، باید لاک های باقی مانده را با پاک کننده ناخن پاک کنید. پس از آن مقداری روغن به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس قبل از صاف کردن و زدن بیس کت مورد علاقه خود، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید.

سپس، رنگ خاکستری خود را انتخاب کنید. برای چیزی شبیه به بیبر، به جای ملایم به دنبال یک سایه کم رنگ با ته رنگ آبی باشید. سپس دو تا سه لایه روی هر ناخن بمالید و بگذارید خشک شود. پس از خشک شدن، روکش مورد علاقه خود و مقداری روغن ناخن بزنید تا شاید در ترند بزرگ بعدی ناخن از سایرین جلوتر باشید.

برچسب ها :

ناموجود