تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر : 8600

مانیکور بلند کاردی بی روی فرش قرمز خیره کننده بود

مانیکور بلند کاردی بی روی فرش قرمز خیره کننده بود

کاردی بی یکی از بزرگ‌ ترین های مد و زیبایی است که همه چیز را از لباس‌ های آوانگارد، ناخن‌ های شیر توت‌ فرنگی، ناخن‌ های بحث‌ برانگیز اردکی و موهای گیلاسی کولا بیرون می‌ کشد. با این حال، آخرین ظاهر او، عشق او به مد آینده، موها و ناخن های بلند را در یک

کاردی بی یکی از بزرگ‌ ترین های مد و زیبایی است که همه چیز را از لباس‌ های آوانگارد، ناخن‌ های شیر توت‌ فرنگی، ناخن‌ های بحث‌ برانگیز اردکی و موهای گیلاسی کولا بیرون می‌ کشد. با این حال، آخرین ظاهر او، عشق او به مد آینده، موها و ناخن های بلند را در یک گروه نمایشی با حضور در فرش قرمز برای جوایز موسیقی ویدیوی MTV امسال ترکیب کرد.

کاردی برای همکاری با GloRilla، “Tomorrow 2” و همچنین اجرای تک آهنگ جدید خود “Bongos” نامزد بهترین آهنگ هیپ هاپ شد. او روی فرش قرمز دست در دست با معشوقه‌ اش، افست، قدم زد و یک مجموعه کامل دیلارا فاندیکگولا با لباسی که از صدها گیره موی نقره‌ای تیره و سنجاق‌ هایی که به شکل‌ های روان در سراسر بدنش چیده شده بودند، پوشید.

برای هماهنگی با ظاهر متالیک، او به همان اندازه ناخن های کرومی براق که توسط مانیکوریست جنی بوئی طراحی شده بود، استفاده کرد.ناخن ها به شکل مربعی فوق العاده بلند، بودند. پس از خشک شدن، او با مقداری پودر کروم حرفه ای وارد شد و همه آن را با یک کت رویه به پایان رساند.

از آنجایی که ناخ ن‌ها و لباس‌ ها به مجلل بودن مربوط می‌ شدند، کاردی آرایش خود را ساده‌تر نگه داشت اما به همان اندازه جذاب.

برچسب ها :

ناموجود