تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۴
کد خبر : 6281

مانیکور با هاله نامتناسب مدلین کلاین ترند روزهای تابستان است

مانیکور با هاله نامتناسب مدلین کلاین ترند روزهای تابستان است

مدلین کلاین جدیدترین چهره مشهوری است که از مانیکور هاله نامتناسب خود را به نمایش می گذارد. در حالی که اکثر ترندهای غالب ناخن در سال جاری خواستار تغییرات جدیدی در رنگ های یکدست هستند. تابستان امسال، هیلی بیبر، لیزو و ونسا هاجنز مانیکورهای نامتناسب خود را به نمایش گذاشتند. ، ما را به این

مدلین کلاین جدیدترین چهره مشهوری است که از مانیکور هاله نامتناسب خود را به نمایش می گذارد. در حالی که اکثر ترندهای غالب ناخن در سال جاری خواستار تغییرات جدیدی در رنگ های یکدست هستند. تابستان امسال، هیلی بیبر، لیزو و ونسا هاجنز مانیکورهای نامتناسب خود را به نمایش گذاشتند. ، ما را به این باور سوق می دهد که ممکن است ناخن های به سختی و منسجمی در راه باشند.

در 25 جولای، هنرمند مشهور ناخن، زولا گانزوریگت، عکسی از دستان کلاین که روی یک زنجیر شیک و گردنبند الماس چسبیده بود، منتشر کرد. ما نمی‌توانیم لباس‌های کلین را به‌جز گردنبند و تاپ او ببینیم، اما این لباس‌ها فقط جای خود را برای هاله و مانیکور کرومی خیره‌کننده او باز می‌کند.

گانزوریگت یک شکل ناخن بادام متوسط ​​ایجاد کرد و سپس لاک ناخن شیری شفاف را برای ایجاد یک پایه طبیعی تمیز به آن اضافه کرد. مانیکور کلاین دارای طراحی متفاوتی بر روی هر ناخن است، از جمله طرح‌های هاله‌ای آبی و نارنجی و طرح‌های کراوات، و طرح انفجار ستاره‌ای نعنایی روی انگشتان حلقه او. هر ناخن دارای جزئیات کروم نقره ای مانند قلاب یا نقطه است و همچنین چند مروارید ریز در آن مخلوط شده است.

اگرچه مانیکور دارای پایه‌ای شیری است، ناخن‌های کلاین همچنان برجسته هستند زیرا آبی و نارنجی رنگ‌های مکمل یکدیگر هستند. با توجه به اینکه تئوری رنگ این روزها بسیار رایج است، جای تعجب نیست که این روند به نوک انگشتان ما نیز راه پیدا کند. و در حالی که تابستان گذشته ناخن‌های هاله محبوبیت پیدا کرد، ستاره‌ها این روند را احیا کردند.

اما برگردیم به ناخن های کلاین. بله، ممکن است بازسازی آنها در خانه بسیار دشوار به نظر برسد، اما تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید صبر و محصولات مناسب است. برای ایجاد یک طرح هاله، پس از آماده کردن ناخن های خود، یک پایه شیری رنگ با دو لایه لاک ژل نیمه شفاف برهنه مورد علاقه خود ایجاد کنید و سپس یک لایه ژل را روی آن ایجاد کنید.

در حالی که ناخن‌هایتان هنوز چسبنده هستند، از سایه آبی، نارنجی و زرد تیره برای ایجاد طرح‌های هاله روی هر بستر ناخن استفاده کنید. بعد از اینکه رنگ را چند لایه کردید، همه چیز را با روکش شفاف بپوشانید و ناخن های خود را خشک کنید. سپس، از یک لاک ژل نقره ای برای ایجاد چرخش و نقطه بر روی طرح های هاله استفاده کنید، و پس از آن، همه چیز را با یک لایه نهایی روکش به پایان برسانید.

برچسب ها :

ناموجود