تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۳
کد خبر : 7470

مالوما آهنگ و ویدیوی جدیدی را به مسی تقدیم می کند

مالوما آهنگ و ویدیوی جدیدی را به مسی تقدیم می کند

مانند بسیاری از ما، مالوما نیز از لیونل مسی الهام گرفته است. مالوما در یک آهنگ و موزیک ویدیوی جدید با عنوان “Trofeo” از بهترین بازیکن تمام دوران قدردانی می کند. شگفت انگیزترین این واقعیت است که خود مسی در این کلیپ حضور دارد. این آهنگ با همکاری Yandel ساخته شده است و مانند بسیاری

مانند بسیاری از ما، مالوما نیز از لیونل مسی الهام گرفته است. مالوما در یک آهنگ و موزیک ویدیوی جدید با عنوان “Trofeo” از بهترین بازیکن تمام دوران قدردانی می کند. شگفت انگیزترین این واقعیت است که خود مسی در این کلیپ حضور دارد.

این آهنگ با همکاری Yandel ساخته شده است و مانند بسیاری از ویدیوهای رگیتون شروع می شود، با اجرای دو خواننده رپ در حالی که برخی از رقصندگان در پس زمینه هستند. سپس این کلیپ به حالتی تبدیل می‌شود که مالوما در ورزشگاه DRV PNK با پیراهن CF اینتر میامی که نام مسی روی آن چاپ شده بود به زمین می‌ر ود. سپس مسی ظاهر شد و جام را به مالوما داد و او را در آغوش گرفت.

مالوما این کلیپ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، از جمله چند عکس از عکسبرداری، که او را در کنار یاندل و مسی با پیراهن های همسان نشان می دهد. مالوما در توضیح نوشت: «ادای احترام به مسی»

مالوما مدت‌ هاست که طرفدار فوتبال بوده و آهنگ رسمی جام جهانی فوتبال را اجرا می‌ کند. او همچنین تیم های مورد علاقه خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است و یکی از بزرگترین حامیان کلمبیا در طول جام جهانی زنان بود.

مسی به نوبه خود پس از انتقال به میامی خوشحال به نظر می رسد. وقتی تصمیم خود را در یک کنفرانس مطبوعاتی مطرح کرد، گفت: «در مورد آن فکر کردم و با همسرم، فرزندانم که آنها هم جزئی از تصمیم بودند،

به طور کلی خانواده تصمیم گرفتم و حقیقت این است که من به اینجا آمدم تا بازی کنم و لذت ببرم. امروز می توانم بگویم که از تصمیمی که برای خانواده ام گرفتم بسیار خوشحالم، از نحوه زندگی روزمره، شهر، تجربه، استقبال مردم در میامی نیز فوق العاده بوده است.”

برچسب ها :

ناموجود