تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 10208

مارگو رابی و همسرش تام آکرلی با استایل شیک دیده شدند

مارگو رابی و همسرش تام آکرلی با استایل شیک دیده شدند

مارگو رابی در یک روز بیرون از خانه با همسرش لبخند می زد و طرفداران مشتاق در اطراف ان ها جمع می شوند. ستاره 33 ساله باربی و تام آکرلی روز دوشنبه در حال خروج از ایندیانا کوتسلو بیچ، رستورانی در پرت آفتابی استرالیا با استایل شیک دیده شدند. رابی که یک پیراهن دکمه دار

مارگو رابی در یک روز بیرون از خانه با همسرش لبخند می زد و طرفداران مشتاق در اطراف ان ها جمع می شوند. ستاره 33 ساله باربی و تام آکرلی روز دوشنبه در حال خروج از ایندیانا کوتسلو بیچ، رستورانی در پرت آفتابی استرالیا با استایل شیک دیده شدند.

رابی که یک پیراهن دکمه دار سفید به تن داشت، هنگام خروج از رستوران در حال خندیدن دیده می شد و گروهی از هواداران را دید که دوربین در دست داشتند. او با هواداران هیجان زده در مسیر خود به سمت ماشین سلفی گرفت.

آکرلی، تهیه کننده بریتانیایی، پیراهن آستین کوتاه دکمه دار به رنگ سبز آبی پوشیده بود. به گزارش ورایتی، انتظار می‌رود رابی، هم تهیه‌ کننده و هم ستاره فیلم رکوردشکن باکس آفیس، 50 میلیون دلار به عنوان بخشی از قراردادی که ترکیبی از دستمزد و پاداش‌ های آخرش است، به دست آورد. فیلم لایو اکشن عروسکی ماتل به کارگردانی و نویسندگی گرتا گرویگ، پر فروش‌ ترین فیلم سال 2023 و پر درآمد ترین فیلم برای توزیع‌ کننده برادران وارنر است.

ستاره گرگ وال استریت و آکرلی در سال 2013 سر صحنه سریال درام جنگ جهانی دوم سوئیت فرانسه، جایی که او دستیار کارگردان بود، با هم آشنا شدند. آنها در سال 2016 در یک مراسم خصوصی در ساحل طلایی استرالیا با هم ازدواج کردند و رابی اخبار عروسی را در اینستاگرام فاش کرد.

رابی و آکرلی تا حد زیادی رابطه خود را خصوصی نگه داشته اند اما با هم روی فرش صورتی اولین نمایش باربی در جولای امسال ظاهر شدند.

در ماه اوت این زوج در آب در جزیره سیفنوس یونان دیده شدند.

رابی در مرحله بعدی تهیه کنندگی و بازی در فیلمی که هنوز نامش باقی مانده است، یازده یار اوشن خواهد بود که او را دوباره با همبازی باربی اش رایان گاسلینگ در پرده بزرگ قرار می دهد.

برچسب ها :

ناموجود