تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 11842

مارگو رابی در مراسم گلدن گلوب استایل باربی را با جواهرات 3 میلیون دلاری ترکیب کرد

مارگو رابی در مراسم گلدن گلوب استایل باربی را با جواهرات 3 میلیون دلاری ترکیب کرد

مارگو رابی این بازیگر زن که برای بازی در نقش شخصیت اصلی فیلم باربی نامزد دریافت جایزه بهترین نقش آفرینی توسط یک بازیگر زن در فیلم موزیکال یا کمدی شده بود، با لباسی سفارشی جورجیو آرمانی پریو با پولک های صورتی تند به همراه یک بوآ توری صورتی وارد شد. که طرفداران باربی بلافاصله آن

مارگو رابی این بازیگر زن که برای بازی در نقش شخصیت اصلی فیلم باربی نامزد دریافت جایزه بهترین نقش آفرینی توسط یک بازیگر زن در فیلم موزیکال یا کمدی شده بود، با لباسی سفارشی جورجیو آرمانی پریو با پولک های صورتی تند به همراه یک بوآ توری صورتی وارد شد. که طرفداران باربی بلافاصله آن را به عنوان یک کپی از 50 سالگی عروسک باربی سوپراستار در سال 1977 تشخیص دادند.

این بازیگر در مورد لباس پوشیدن مانند سوپر استار باربی روی فرش قرمز رفت.

این ستاره با جواهرات 3 میلیون دلاری لورین شوارتز، ظاهر خود را تزئین کرد. این جواهرات شامل انگشتر بی عیب و نقص قدیمی گولکوندا الماس با الماس های صورتی رنگ طبیعی بود.

از زمانی که مارگو رابی تور تبلیغاتی باربی خود را در 25 ژوئن آغاز کرد، با یک لباس مینی خال‌ خالی صورتی و سفید والنتینو با یقه متقاطع که یاد آور باربی صورتی است دیده شده بود.

همانطور که خود رابی در اولین نمایش فیلم در لس آنجلس گفت: ما در حال یافتن ارجاعات باربی از دهه های گذشته هستیم و این کار را واقعاً برای طرفداران بزرگ باربی در آنجا انجام می دهیم، افرادی که در واقع آن باربی ها را جمع آوری می کنند. ما امیدواریم که آنها را هیجان زده کنیم. ما در حال جفت کردن منابع باربی با طراحان عالی هستیم.

و این تنها بزرگ‌ ترین خانه‌ های مد نبودند که با رابی و موکمال روی بازخوانی‌ های سفارشی از ظاهر نمادین عروسک متل کار کرده‌ اند، که می‌ خواستند از مدل باربی استفاده کنند. «لباس‌های باربی» به جستجوی پرطرفدار شماره 1 تبدیل شد. اما تماشاگران سینما ماه ها برای دیدن فیلم در گروه های باربی خود حاضر شدند.

باربی 9 نامزدی گلدن گلوب، از جمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی را دریافت کرد، در حالی که رایان گاسلینگ نامزدی بهترین بازیگر مرد را به دست آورد و فیلم نیز نامزدی بخش موسیقی را در اختیار داشت.

برچسب ها :

ناموجود