تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر : 5623

باربی روی فرش صورتی : اولین نمایش جهانی باربی در لس آنجلس

باربی روی فرش صورتی : اولین نمایش جهانی باربی در لس آنجلس

این بازیگر 33 ساله، در حالی که عصر یکشنبه روی فرش صورتی اولین نمایش جهانی باربی در لس آنجلس، کالیفرنیا بود، در یک لباس پولک مشکی که دقیقاً کپی لباس انفرادی باربی در دهه 1960 بود، درخشید. رابی یک لباس نیم تنه سفارشی Schiaparelli Haute Couture با گلدوزی پولک دوزی و یک سجاف طلی چند

این بازیگر 33 ساله، در حالی که عصر یکشنبه روی فرش صورتی اولین نمایش جهانی باربی در لس آنجلس، کالیفرنیا بود، در یک لباس پولک مشکی که دقیقاً کپی لباس انفرادی باربی در دهه 1960 بود، درخشید.

رابی یک لباس نیم تنه سفارشی Schiaparelli Haute Couture با گلدوزی پولک دوزی و یک سجاف طلی چند لایه که توسط مدیر خلاق دانیل روزبری طراحی شده بود، پوشیده بود.

یک گل رز قرمز دوزی شده با دست، سجاف را تزئین کرده بود، که با رژ لب قرمز و ناخن های پا رابی همخوانی داشت.

این بازیگر که در فیلم آینده نقش باربی را بازی می‌کند، در حالی که یک روسری ابریشمی صورتی روشن را به دست می‌گرفت، با دستکش‌های اپرا مشکی را به ظاهر خود اضافه کرد.

رابی یک دم اسبی بلند رترو با حاشیه‌های کناری متمایل به تن داشت که مشابه باربی اسپات لایت بود، که اندرو موکامال استایلیست تأیید کرد که الهام‌بخش ظاهر سر تا به پای او در اینستاگرام بوده است.

همچنین در اولین نمایش باربی لس آنجلس، رایان گاسلینگ، بازیگر نقش رابی، بازیگر نقش کن در این فیلم، و کارگردان و نویسنده گرتا گرویگ حضور داشتند.

لباس ماکت رابی پس از یک تور مطبوعاتی چشمگیر از ظاهرهای الهام گرفته از باربی و بازسازی شده است. برای تماس عکس باربی در مکزیکو سیتی در 7 جولای، رابی ظاهر دیگری از باربی الهام گرفته است.

این هنرپیشه با تکرار مدل کلاسیک کاملا موی باربی، موهای خود را به گونه‌ای آرایش کرد که ظاهر کلاسیک دهه 90 را با امواج ساختاری که در موهایش جاری می‌شد، منعکس کند.

یک روز قبل، رابی یک ظاهر صورتی داغ دیگر را انتخاب کرد، این یکی یادآور باربی جادویی گوشواره در سال 1992 بود. لباس شفاف او با یک کمربند نگین دار بسته شده بود و پاشنه هایش بار دیگر صورتی بود.

برچسب ها :

ناموجود