تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
کد خبر : 7061

لیونل مسی با نوشیدن یک شربت برای روز بازی آماده می شود

لیونل مسی با نوشیدن یک شربت برای روز بازی آماده می شود

اوایل این هفته از لیونل مسی در حال آماده شدن برای یک مسابقه عکس گرفته شد. مسی در حالی که از هتل خود، ریتز کارلتون در فیلادلفیا خارج شد، در حال نوشیدن شربتی و لبخند زدن به دوربین شکار شد. عکس ها مسی را در حالی که لباس تمرین اینت رمیامی خود را پوشیده است

اوایل این هفته از لیونل مسی در حال آماده شدن برای یک مسابقه عکس گرفته شد. مسی در حالی که از هتل خود، ریتز کارلتون در فیلادلفیا خارج شد، در حال نوشیدن شربتی و لبخند زدن به دوربین شکار شد.

عکس ها مسی را در حالی که لباس تمرین اینت رمیامی خود را پوشیده است نشان می دهد. در حالی که نوشیدنی را می نوشد، یک کیف دستی سفید و یک کوله پشتی سفید را حمل می کند. او به دوربین ها لبخند زد و به راهش ادامه داد، احتمالاً در مسیر مسابقه است.

عملکرد باورنکردنی مسی در اینتر میامی

مسی و تیمش مقابل فیلادلفیا یونیون بازی کردند و با نتیجه 4-1 بازی به پایان رسید. مسی یکی از گل ها را به ثمر رساند و تیمش را به قهرمانی در جام اتحادیه رساند و تنها یک بازی تا پایان باقی مانده است.

جوزف مارتینز، بازیکن ونزوئلای اینتر میامی که یک گل نیز به ثمر رساند، گفت: “این یک شانس بزرگ برای ما، برای تیم، برای باشگاه و اولین فینال است.” ما باید برای آن بجنگیم. ما خوشحالیم.»

ما الهام گرفته، با انگیزه و مطمئن هستیم. اما ما روی انجام هر کاری که تیم برای بهتر شدن نیاز دارد تمرکز کرده ایم. ما سردرگم نیستیم زیرا اکنون در فینال هستیم. نه، ما متمرکز هستیم ما می خواهیم اینتر را به یک تیم بسیار رقابتی تبدیل کنیم.

با وجود اینکه در فینال هستیم، راه زیادی در پیش داریم. اگر این نتیجه را نداشتیم، شاکی بودیم. اما ما هنوز همه چیز را انجام نداده ایم. هیچ تیمی نمی تواند در 30 روز یا بیشتر یک تیم محکم را جمع کند.»

بازی بعدی مسی این شنبه است. او در 6 بازی 9 گل به ثمر رسانده است که نشان می دهد علیرغم اینکه 36 سال سن دارد و احتمالاً به دوران بازنشستگی نزدیک می شود، بهتر از همیشه است. اینتر میامی در فینال جام اتحادیه به مصاف نشویل اس سی خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود