تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
کد خبر : 7457

لیدی گاگا مدل موهای چتری میکرو را ترند امسال می کند

لیدی گاگا مدل موهای چتری میکرو را ترند امسال می کند

لیدی گاگا از ۱۵ سال پیش که اولین آلبومش به نام The Fame منتشر شد، یکی از اعضای سلطنتی پاپ بوده است. او به دلیل ظاهر عجیب و غریب خود از جمله لباس های گوشتی، ماسک های صورت خزنده و لب های لاتکس بسیار شناخته شده است. اما اخیراً او از جنبه سلطنتی استایل خود

لیدی گاگا از ۱۵ سال پیش که اولین آلبومش به نام The Fame منتشر شد، یکی از اعضای سلطنتی پاپ بوده است. او به دلیل ظاهر عجیب و غریب خود از جمله لباس های گوشتی، ماسک های صورت خزنده و لب های لاتکس بسیار شناخته شده است. اما اخیراً او از جنبه سلطنتی استایل خود استفاده کرده است و به تازگی یک کندوی زنبور عسل الهام گرفته از گریس کلی را با چتری های میکرو را به نمایش گذاشته است.

در 23 آگوست، گاگا تعدادی از تصاویر خود را در تمرین محل اقامت آینده‌اش “جز و پیانو” در لاس وگاس منتشر کرد. او یک لباس مجلسی مشکی خط A با یقه قایقی و کمر کوتاه پوشیده بود و این تیپ را با حلقه های طلایی، کفش های نوک تیز مشکی و عینک آفتابی چشم گربه ای رترو ترکیب کرده بود. او گلم دهه 50 خود را با یک لب پررنگ و براق نارنجی مایل به قرمز و ابروهای کاملاً کمانی به پایان رساند.

موهای گاگا او را به قلمرو پرنسس دهه 50 کشاند. ستاره پس از یک سال استفاده از موهای بلوند پلاتینی خود، چتری‌ های ریز نازکی میکرو که به‌ طور مستقیم روی پیشانی‌ اش هستند ظاهر شد. آنها باریک نمی شوند یا یک شکل تکه ای زنده را ارائه نمی دهند، که فقط به حال و هوای بکر و قدیمی می افزاید. او این ظاهر را با یک حجم زیادی در بالای تاج او است و پیچ‌ های مختلفی به پشت سر او چسبانده شده است نشان می دهد.

ما نمی دانیم این تابستان به طور خاص در مورد چیست، اما به نظر می رسد که هر کجا که می رویم، یک سلبریتی جدید در حال ست کردن است. ریس ویترسپون تابستان را برای اولین بار در سال‌های اخیر با امتحان کردن لبه‌ های کامل آغاز کرد، و کن با روند مدوسا بنگ، به ویژه در مورد افراد مشهوری مانند دوآلیپا آماده شد. به نظر می رسد که مدل های موی چتری در تابستان امسال در همه جا وجود داشته باشد و لیدی گاگا به سادگی چتری های میکرو را به ترکیب اضافه کرد.

چتری های میکرو زمانی برای افرادی که ریسک زیبایی را به جان خریده بودند در نظر گرفته شده بود. اما در واقع یک سبک واقعا قابل دسترس است. می‌توانید برای ظاهری متمایل به، چتری‌ های گاگا موهایی با انتهای متلاطم انتخاب کنید، یا با چتری‌ های کوچک مواج یا مجعدی مانند گاگا رفتار کنید و به پرنسس دهه 50 با چتری‌ های صاف و زیبا بروید.

برچسب ها :

ناموجود