تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 11896

لیدی گاگا در استودیو موسیقی با ظاهری شیک ژست زیبا می گیرد

لیدی گاگا در استودیو موسیقی با ظاهری شیک ژست زیبا می گیرد

لیدی گاگا در حال آماده سازی چیز خاصی است. این هنرمند، روز دوشنبه دو عکس از استودیوی ضبط در اینستاگرام منتشر کرد و طرفدارانش را که مشتاقانه منتظر بازگشت او به موسیقی بودند، هیجان زده کرد. در این پست گاگا با یک بلوز بزرگ و یک جفت چکمه مشکی دراماتیک که تقریباً به زانوی او

لیدی گاگا در حال آماده سازی چیز خاصی است. این هنرمند، روز دوشنبه دو عکس از استودیوی ضبط در اینستاگرام منتشر کرد و طرفدارانش را که مشتاقانه منتظر بازگشت او به موسیقی بودند، هیجان زده کرد.

در این پست گاگا با یک بلوز بزرگ و یک جفت چکمه مشکی دراماتیک که تقریباً به زانوی او می‌ رسید و یک هدفون روی گوش‌ هایش ژست گرفته بود. در عکس دوم یک گیتار و یک ساز کوبه ای دیده می شود.

گاگا در چند سال اخیر با گسترش حرفه بازیگری، تمرکز خود را از موسیقی تغییر داده است. او این کار را با خانه گوچی در سال 2021 دنبال کرد و قرار است اولین بازی خود را در نقش هارلی کوئین در کنار جوکر انجام دهد.

این فیلم که قرار است در اکتبر اکران شود، دنباله ای بر فیلم جوکر برنده اسکار 2019 است که شاهد آن بود که یک استند آپ کمدین به یک مبارز خشونت بار تبدیل شد و نا خواسته الهام بخش شورش سراسر شهر در گاتهام شد.

گاگا در میان حرفه بازیگری رو به رشد خود، حضور موسیقی خود را حفظ کرده است و اخیراً با رولینگ استونز در آلبوم Hackney Diamonds همکاری کرده است.

تک آهنگ آنها با الهام از انجیل، “Sweet Sounds of Heaven” در ماه سپتامبر پخش شد و میک جگر، خواننده اصلی گروه، پس از همکاری با او در آهنگ، گاگا را به عنوان “یک خواننده واقعا عالی” تحسین کرد.

گاگا در مورد کنسرت آینده گفت: “من نمی توانم منتظر بمانم تا شما آن را تجربه کنید. از شما متشکرم که مایلید با من رشد کنید تا بتوانم با جامعه ای که خیلی دوستش دارم تغییر کنم و متحول شوم. امیدوارم که دوست داشته باشید. همه چیز هایی که من برای شما خلق کرده ام و امیدوارم این یک یاد آور کوچک برای شما از اشتیاق عمیق و تعهد من به هنر باشد.”

برچسب ها :

ناموجود