تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
کد خبر : 9331

لوئیس میگل بانی بد و کندال جنر را مجذوب خود می کند

لوئیس میگل بانی بد و کندال جنر را مجذوب خود می کند

لوئیس میگل با تور جذاب 2023 به موفقیت خود ادامه می دهد. آخرین شهری که عاشق “ال سول د مکزیکو” شد، شهر نیویورک است. در 8 اکتبر، جمعیتی از مدیسون اسکوئر گاردن به همراه لوئیس میگل آواز خواندند. تقریباً 20 هزار نفر با ریتم برخی از محبوب ترین آهنگ های او از جمله: “La Bikina”،

لوئیس میگل با تور جذاب 2023 به موفقیت خود ادامه می دهد. آخرین شهری که عاشق “ال سول د مکزیکو” شد، شهر نیویورک است. در 8 اکتبر، جمعیتی از مدیسون اسکوئر گاردن به همراه لوئیس میگل آواز خواندند. تقریباً 20 هزار نفر با ریتم برخی از محبوب ترین آهنگ های او از جمله: “La Bikina”، “Culpable o no”، “Amor, amor, amor” و “Hasta que me Olvidades” خوانده و رقصیدند.

کنسرت گاردن آخرین ایستگاه در طول تور نیویورک بود. این کنسرت شامل حضور افراد مشهور توسط دولچه و گابانا و کارولینا هررا و بسیاری دیگر بود. لوئیس از میهمان ویژه بانی بد که در حال لذت بردن از شب با شریک زندگی خود، کندال جنر مدل بود، استقبال کرد.

هیچ کس نمی تواند در برابر جذابیت لوئیس میگل مقاومت کند. حتی هررا در ردیف اول در حال هیجان با “ال سول د مکزیکو” دیده شد.

این بت موسیقی را پالوما کوواس همراهی می‌کرد، زنی که دوباره با او عشق پیدا کرده و طلسم خوش شانس او ​​در این بازگشت پیروز مندانه به صحنه است. طراح اهل کوردوبا در بسیاری از حضورهای حرفه ای بین المللی لوئیس میگل در کنار او است و همیشه محتاطانه عمل می کند.

لوئیس میگل پدیده ای بین نسلی است که تنها چند ساعت پس از فروش بلیت سالن ها و استادیوم ها را پر می کند. بر اساس داده های جمع آوری شده از دهه 1980 توسط بیلبورد باکس اسکور، او پر درآمد ترین هنرمند تاریخ لاتین است. «ال سول د مکزیکو» از زمانی که کار خود را آغاز کرد، 567 کنسرت برگزار کرده و 4.3 میلیون نفر را گرد هم آورده است.

در این تور جدید، که در 3 آگوست در بوئنوس آیرس آغاز شد، او مخاطبان زیادی را مجذوب خود کرده است. این یک سفر هیجان انگیز با بیش از 200 کنسرت است که تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود