تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
کد خبر : 9575

لحظات شب عاشقانه تیلور سوئیفت و تراویس کلس ثبت شد

لحظات شب عاشقانه تیلور سوئیفت و تراویس کلس ثبت شد

تیلور سویفت و تراویس کلس شب گذشته در رستورانی در شهر نیویورک دیده شدند. طرفداران و تماشاگران به سرعت این لحظه منحصر به فرد را ثبت کردند و آن را به موضوعی برای گفت و گو در شبکه های اجتماعی تبدیل کردند. تیلور سوئیفت و تراویس کلس در حال غوغای سیب بزرگ هستند. به نظر

تیلور سویفت و تراویس کلس شب گذشته در رستورانی در شهر نیویورک دیده شدند. طرفداران و تماشاگران به سرعت این لحظه منحصر به فرد را ثبت کردند و آن را به موضوعی برای گفت و گو در شبکه های اجتماعی تبدیل کردند.

تیلور سوئیفت و تراویس کلس در حال غوغای سیب بزرگ هستند. به نظر می رسد که خواننده بین المللی پاپ و تراویس کلس، ستاره NFL، از اوقات خود در رستوران مجلل لذت می برند.

جفت شدن غیر محتمل یک موسیقیدان مشهور و یک حرفه ای فوتبال، نگاه‌ ها و لبخند های کنجکاوانه‌ ای را از طرف دیگر مهمان‌ ها جلب می کرد.

تراویس کلسه شب با پسرها

اخیراً تراویس کلس، در حال ترک آپارتمان نیویورکی تیلور سوئیفت قبل از حضور در استادیوم مت لایف برای حمایت از برادرش جیسون، مرکز فیلادلفیا ایگلز، در برابر نیویورک جت دیده شد.

دوست دختر او در جایی دیده نمی شد زیرا جت ها برای اولین بار در تاریخ فرنچایز ایگلز را شکست دادند و به فیلی تنها باخت خود در فصل NFL را دادند.

برچسب ها :

ناموجود