تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۷
کد خبر : 7930

7 تا از بهترین لحظات مد جاستین و هیلی بیبر + عکس

7 تا از بهترین لحظات مد جاستین و هیلی بیبر + عکس

تصاویر جاستین و هیلی بیبر این هفته پس از پوشیدن لباس های مخالف قطبی در آخرین رویداد زیبایی رود او در فضای مجازی منتشر شدند. در 28 آگوست، هیلی با یک لباس کوچک قرمز پر زرق و برق وارد شد تا راه اندازی یک محصول جدید را در شهر نیویورک جشن بگیرد. واضح بود که

تصاویر جاستین و هیلی بیبر این هفته پس از پوشیدن لباس های مخالف قطبی در آخرین رویداد زیبایی رود او در فضای مجازی منتشر شدند. در 28 آگوست، هیلی با یک لباس کوچک قرمز پر زرق و برق وارد شد تا راه اندازی یک محصول جدید را در شهر نیویورک جشن بگیرد.

واضح بود که لباس‌ های او ، با کفش‌ های پاشنه بلند، گوشواره‌ های توت‌ فرنگی شکل، و گردن‌ بندی با یک «B» بزرگ و نقره‌ ای که از زنجیر آویزان شده بود. در مقایسه، جاستین بیبر با پوشیدن کت و شلوار عرق گیر خاکستری، کلاه صورتی که روی سر خود گذاشته بود، جوراب های بلند سفید ظاهری غیر رسمی تری داشت.

این لحظه بی‌ نظیر و الهام‌ بخش بود. اما این اولین بار نیست که این زوج ظاهر متضادی به تن می کنند، لحظات بی بدیل مد آنها را بیشتر ببینید.

17 مه 2023

جاستین در اوایل سال جاری در لندن به نظر می‌ رسید که می‌ تواند در کنار هیلی مکملی مناسب باشد.

18 آگوست 2022

بهترین راه برای توصیف استایل شخصی آنها، کژوال در مقابل گلم است.

14 سپتامبر 2021

برای منصفانه بودن با جاستین، او حتی در مراسم خودش غیر رسمی لباس می‌ پوشد. در رویداد جاستین بیبر او کفش های کتانی و کلاه پوشید.

07 دسامبر 2022

هر دوی آنها در ماه دسامبر در نیویورک ظاهر شدند، اما به نظر می رسید که در رویداد های مختلف شرکت می کنند.

21 ژوئن 2021

جاستین و هیلی در سال 2021 وقتی با هم به برای صرف شام ​​رفتند، لباس های شیک پاریسی را به هیلی واگذار کرد و به جای آن یک هودی برای خودش انتخاب کرده بود.

6 آگوست 2018

حتی از ابتدای رابطه آنها، جاستین استایل خود را غیر رسمی و راحت نگه داشته است، در حالی که هیلی جذاب لباس می پوشد.

04 مه 2019

در حالی که سبک خیابانی آنها متفاوت است، آنها فقط خود منحصر به فرد خود هستند.

برچسب ها :

ناموجود