تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۶
کد خبر : 10237

لباس سفارشی ادل چالشی برای برند تولید کننده می شود

لباس سفارشی ادل چالشی برای برند تولید کننده می شود

ادل به تازگی اقامت خود در لاس وگاس را با صدای بلند و یک لباس کوبنده به پایان رساند. روز یکشنبه، این خواننده و ترانه سرا، 35 ساله، با لباس مشکی خیره کننده و تا زمین از La Ligne برای آخر هفته ها با ادل به روی صحنه رفت. لباس سفارشی تجسم سبک کلاسیک و

ادل به تازگی اقامت خود در لاس وگاس را با صدای بلند و یک لباس کوبنده به پایان رساند. روز یکشنبه، این خواننده و ترانه سرا، 35 ساله، با لباس مشکی خیره کننده و تا زمین از La Ligne برای آخر هفته ها با ادل به روی صحنه رفت.

لباس سفارشی تجسم سبک کلاسیک و الگوی اصلی برند راه راه بود که تماماً از کریستال های هماتیت سیاه تشکیل شده بود و زیر نور های درخشان وگاس می درخشید.

این لباس درخشان «از خطوط راه راه و طرح لباس کری الهام گرفته شده است.

این لباس که از یک پارچه کرپ ابریشمی 4 لایه طبیعی منحصر به فرد ساخته شده بود. یقه ای از روی شانه و به سمت پایین، جایی که دامن ژرژت الهه ابریشمی را نشان می داد.

و ستاره نمایش، نوار های مهره‌ ای که طول لباس را می پوشاند که با همکاری استایلیست جیمی میزراهی در نظر گرفته شده‌ اند با دانه‌ های شیشه‌ ای منفرد که به‌ دقت روی هم چیده شده‌ اند.

این برند می‌ گوید که فرآیند دقیق زدن مهره‌ های دستی بیش از 300 ساعت طول کشید.

ادل که هر آخر هفته محل اقامت خود صحنه را با لباس های چشم نواز خود روشن می کند، لباس سفارشی La Ligne را با جلای برجسته، مو های زیبا، گوشواره های سیاه و نقره ای، و برای غلبه بر گرما یک لباس هماهنگ ست کرد.

هفته گذشته، ادل، آخر هفته های معمول خود را، با ظاهری گوتیک که طرفداران آن را با مورتیشیا آدامز مقایسه می کنند، تغییری شبح آور ارائه کرد.

ادل در اینستاگرام جایی که این خواننده ظاهر اقامت خود را در آخر هفته نیز مستند می کند. پستی منتشر کرد که در آن ابراز خوشحالی کرد که چقدر برای ادامه اقامت خود هیجان زده است و به اشتراک گذاشت که نمایش ها چقدر برای او تأثیرگذار بوده است.

او در کنار مجموعه‌ ای از کلیپ‌ هایی از نمایش‌های آخر هفته‌ ها با ادل نوشت: «این محل اقامت، این برنامه‌ ها زندگی من را تغییر داده‌ اند. من شدیداً نیاز داشتم که دوباره عاشق اجرای زنده شوم و این کار را کردم. من نیاز داشتم که دوباره با آهنگ هایم ارتباط برقرار کنم و به یاد بیاورم که آنها برای من چه معنایی دارند، و دارم!

برچسب ها :

ناموجود