تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 10380

لئوناردو دی کاپریو مهارت های رپ خود را به نمایش گذاشت

لئوناردو دی کاپریو مهارت های رپ خود را به نمایش گذاشت

لئوناردو دی کاپریو در حالی که آهنگ “Dwyck” از گنگ استار را در جشن تولد 49 سالگی خود در روز یکشنبه 12 نوامبر رپ می کرد، چند کارائوکه بداهه اجرا کرد. لئو در حالی که برخی از دوستانش دور او جمع شده بودند در حالی که او رپ می خواند، که میکروفون را نگه داشته

لئوناردو دی کاپریو در حالی که آهنگ “Dwyck” از گنگ استار را در جشن تولد 49 سالگی خود در روز یکشنبه 12 نوامبر رپ می کرد، چند کارائوکه بداهه اجرا کرد. لئو در حالی که برخی از دوستانش دور او جمع شده بودند در حالی که او رپ می خواند، که میکروفون را نگه داشته بود دیده شد. بازیگر همه را میخکوب کرد، و به نظر می رسید که او در اولین روز 49 سالگی خود بسیار هیجان انگیز بود.

در یکی از کلیپ‌ ها، برخی از دوستان لئوناردو او را از بالای جمعیت در زمین رقص بلند کردند. او در حین پخش موسیقی به سرعت پرید و به وضوح از شب خود لذت می برد. در یک کلیپ دیگر، او در حال تکان دادن یک تی شرت مشکی و کلاه بیسبال مشابه، در حالی که میکروفون را گرفته بود و آهنگ گنگ استار را رپ می کرد، دیده شد. او شعر گرگ نایس را از آهنگ کلاسیک اجرا می کرد و آن را کلمه به کلمه می خواند.

لئوناردو جشن تولد خود را در جورجیو بالدی در بورلی هیلز، کالیفرنیا برگزار کرد. او را دوست دختر مدلش ویتوریا سرتی همراهی می‌ کرد، و بسیاری از ستاره‌ های دیگر از، از جمله لیدی گاگا، سلما هایک، اسنوپ داگ، کریس راک، کیسی افلک و بسیاری دیگر مهمان این مهمانی بودند.

این مهمانی همچنین تنها چند هفته پس از اکران آخرین فیلم لئو قاتلان ماه گل برگزار شد. در این فیلم تاریخی، لئوناردو با مارتین اسکورسیزی، همکار مکرر خود، ملاقات کرد و در کنار رابرت دنیرو بازی کرد. طبق گزارش ها، این فیلم ۱۳۷ میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورده است و تحسین بسیاری از منتقدان را دریافت کرده است. این بازیگر برای بازی در درام تاریخی تحسین های زیادی دریافت کرده است.

برچسب ها :

ناموجود