تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 6589

قرار ملاقات کندال جنر و بانی بد در برنامه کمدی دیو چاپل لو رفت

قرار ملاقات کندال جنر و بانی بد در برنامه کمدی دیو چاپل لو رفت

کندال جنر و بانی بد در برنامه کمدی دیو چاپل قرار ملاقات داشتند. کندال و بانی بد نیز در حال خروج از برنامه کمدی دیو چاپل در Delilah در غرب هالیوود دیده شدند و نتوانستند جلوی لبخند خود را بگیرند. این دو هنگام عبور از پشت ساختمان، سبک و جذابیت خود را از خود نشان

کندال جنر و بانی بد در برنامه کمدی دیو چاپل قرار ملاقات داشتند. کندال و بانی بد نیز در حال خروج از برنامه کمدی دیو چاپل در Delilah در غرب هالیوود دیده شدند و نتوانستند جلوی لبخند خود را بگیرند. این دو هنگام عبور از پشت ساختمان، سبک و جذابیت خود را از خود نشان دادند و سعی کردند توجه تماشاگران و عکاسان را به خود جلب نکنند.

کندال که به خاطر حس بی عیب و نقصش در مد شناخته می شود، با لباسی شیک و در عین حال جسور دیده شد. او یک بلوز مشکی شفاف و یک شلوار چرمی براق پوشید که پاهای بلند و باریک او را برجسته می کرد و به لباس او جذابیت می بخشید.

ستاره موسیقی پورتوریکویی بدون هیچ زحمتی ظاهری جذاب و غیر رسمی را با لباس‌های خاص خود ترکیب کرد. او با پوشیدن یک کت چرمی قهوه ای، حس مد منحصر به فرد خود را به نمایش گذاشت. این لباس با شلوار جین مشکی تکمیل شد که کاملاً آرامش و مد روز را متعادل می کرد.

در حالی که آنها در کنار هم، راه می رفتند، لبخندهای درخشان آنها حاکی از لذت و خنده ای بود که در طول نمایش کمدی تجربه کرده بودند و به وضوح نشان می داد که آنها از همراهی یکدیگر لذت می برند. عکس‌های پاپاراتزی‌ ها همچنین ژست شیرین این زوج را به تصویر می‌ کشند.

وضعیت رابطه کندال جنر و بانی بد

کندال جنر و بانی بد اخیراً خود را در کانون گمانه زنی ها در مورد وضعیت روابط خود قرار دادند. بسیاری فکر می کردند این زوج راه خود را از هم جدا کرده اند. با این حال، این دو با فرار اخیرشان به کوه‌ های زیبای آیداهو، شایعات مربوط به شکست را خاموش کردند.

این زوج تصمیم گرفتند از برنامه های شلوغ خود برای استراحت به زیبایی آرام طبیعت بروند. به گفته چندین نشریه، خلوت عاشقانه آنها بهترین راه برای لذت بردن از همراهی یکدیگر بود.

شواهد نشان می دهد کندال و بانی هنوز هم در حال معاشرت هستند و اوقات خوبی با یکدیگر دارند. قطعاً همه چیز بین آنها در حال پیشرفت است. اوضاع در حال جدی‌ تر شدن است.

برچسب ها :

ناموجود