تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 11652

عکس های جدید لیدی گاگا را در موزیکال جوکر آینده ببینید

عکس های جدید لیدی گاگا را در موزیکال جوکر آینده ببینید

تاد فیلیپس در حال به اشتراک گذاشتن نگاه جدیدی از جوکر برای تعطیلات است. فیلیپس که با خواکین فینیکس در جوکر 2019 برنده اسکار کار کرده بود، دو تصویر جدید از فینیکس  را در دنباله موزیکال جوکر آینده را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در یک تصویر، فینیکس، بازیگر نقش آرتور فلک، با نام مستعار

تاد فیلیپس در حال به اشتراک گذاشتن نگاه جدیدی از جوکر برای تعطیلات است. فیلیپس که با خواکین فینیکس در جوکر 2019 برنده اسکار کار کرده بود، دو تصویر جدید از فینیکس  را در دنباله موزیکال جوکر آینده را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

در یک تصویر، فینیکس، بازیگر نقش آرتور فلک، با نام مستعار جوکر، در فیلم‌ ها، در سمت دیگر در دیده می‌ شود، در حالی که همبازی او لیدی گاگا در تصویر دوم به او نگاه می‌ کند.

فیلیپس در توضیحی نوشت: “با آرزوی تعطیلات خوش و سال نو برای همه.”

جوکر جدید قرار است در تاریخ 4 اکتبر، که همچنین پنج سالگی جوکر است، در سینما ها اکران شود. فیلیپس در ماه اکتبر سالگرد چهار سالگی اولین فیلم را گرامی داشت. در آن زمان، فیلیپس تصویری از فونیکس را به اشتراک گذاشت که در زیر باران ایستاده و اطراف آن را چتر های رنگارنگ مختلف احاطه کرده است.

اولین فیلم جوکر پس از آرتور فلک (ققنوس)، یک دلقک پارتی و استند آپ کمدین مبارز بود که به خشونت تبدیل می‌ شود و به طور ناخواسته الهام‌ بخش شورش سراسر شهر در گاتهام می‌ شود که شخصیت جوکر را می‌ پذیرد. در حالی که خط داستانی دنباله نامشخص است، یک موزیکال خواهد بود.

گاگا و فیلیپس هر دو تصویر برداری اصلی این دنباله را تایید کردند که در آوریل به پایان رسید، زمانی که هر کدام تصاویری از ستاره پاپ تبدیل شده به هنر پیشه و فینیکس با آرایش دلقک را در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود