تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۲
کد خبر : 6959

عکس‌ های آخر شب شکیرا شایعات عاشقانه بیشتری را بر انگیخت

عکس‌ های آخر شب شکیرا شایعات عاشقانه بیشتری را بر انگیخت

پس از جدایی از جرارد پیکه، شکیرا با خواستگاران رمانتیک جدید زیادی مرتبط شده است. با این حال، حقیقت این است که هیچ یک از این نام ها در رابطه با این خواننده تایید نشده است. از جمله تام کروز بازیگر، لوئیس همیلتون راننده فرمول 1 و بسکتبالیست جیمی باتلر از میامی هیت. اکنون، جدیدترین

پس از جدایی از جرارد پیکه، شکیرا با خواستگاران رمانتیک جدید زیادی مرتبط شده است. با این حال، حقیقت این است که هیچ یک از این نام ها در رابطه با این خواننده تایید نشده است.

از جمله تام کروز بازیگر، لوئیس همیلتون راننده فرمول 1 و بسکتبالیست جیمی باتلر از میامی هیت. اکنون، جدیدترین نامی که با شکیرا مرتبط شده است، رپر دریک است که برنده 5 جایزه گرمی است.

همانطور که یکی از شاهدان برای دیلی میل فاش کرد، شکیرا و دریک پس از ترک محتاطانه یک مهمانی “در فاصله چند دقیقه از یکدیگر در ساعت 3:25 صبح” یکشنبه در غرب هالیوود، کالیفرنیا شایعات عاشقانه را برانگیختند.

شکیرا و دریک در حالی با هم عکس گرفته شدند که، شکیرا با تاپ نارنجی و شلوار جین نازک ظاهری درخشان داشت و ظاهرش را با کفش‌ های پاشنه بلند ست می‌ کرد.

این خواننده رپ 36 ساله کانادایی همیشه گفته است که آماده ازدواج است. هنگامی که او محل را ترک کرد، یک ژاکت آبی کبالتی روی یک تی شرت سفید و شلوار جین پوشیده بود.

شکیرا فعال در شبکه های اجتماعی

شکیرا اخیراً پس از انتشار یک ویدیوی رقص در TikTok، موجی به راه انداخت. حرکات بی دردسر و انرژی درخشان شکیرا به صفحه نمایش جان بخشید، اما این سفر آخر شب اخیر او است که بر لبان همه است و بیشترین نظرات را برانگیخته است.

آیا می توان آن را به فردی نزدیک به قلب او تقدیم کرد؟ آیا ویدیوی رقص TikTok می تواند حاوی یک پیام مخفی باشد؟

برچسب ها :

ناموجود