تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
کد خبر : 10066

عشق لئوناردو دی کاپریو به ویتوریا سرتی جهانی می شود

عشق لئوناردو دی کاپریو به ویتوریا سرتی جهانی می شود

لئوناردو دی کاپریو، سوپر استار هالیوودی، همیشه به خاطر تلاش‌ های آگاهانه‌ ی محیط‌ زیست و علاقه‌ اش به معاشرت با زنان جوان‌ تر شناخته شده است. با این حال، به نظر می رسد که آخرین رابطه عاشقانه او با سوپرمدل 25 ساله ویتوریا سرتی بیش از یک داستان عاشقانه معمولی هالیوود است، بلکه داستانی

لئوناردو دی کاپریو، سوپر استار هالیوودی، همیشه به خاطر تلاش‌ های آگاهانه‌ ی محیط‌ زیست و علاقه‌ اش به معاشرت با زنان جوان‌ تر شناخته شده است.

با این حال، به نظر می رسد که آخرین رابطه عاشقانه او با سوپرمدل 25 ساله ویتوریا سرتی بیش از یک داستان عاشقانه معمولی هالیوود است، بلکه داستانی از اشتیاق، علایق مشترک و فداکاری متقابل برای نجات سیاره زمین است.

سفر این زوج در آگوست 2023 آغاز شد، زمانی که برای اولین بار شایعات عاشقانه پس از اینکه در کلوپ شبانه ایبیزا با هم دیده شدند. از آن زمان، این زوج در حال نمایش علاقه و عشق خود در سر تا سر جهان دیده شده اند که رابطه آنها را تایید می کند.

چیزی که این عاشقانه را متمایز می کند، ارتباط عمیق آنها بر سر یک هدف مشترک است: تعهد آنها برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و محافظت از کره زمین.

دی کاپریو، یک فعال قدیمی محیط زیست است که بنیاد لئوناردو دی کاپریو را در سال 1998 راه اندازی کرد، زندگی خود را وقف جمع آوری سرمایه و آگاهی برای اهداف زیست محیطی کرده است.

ویتوریا سرتی که به او لقب «مشهورترین مدل ایتالیا» داده شده است، در دنیای مد جای خود را به ثبت رسانده و روی جلد مجلات معتبر و با خانه‌ های مد معروف همکاری کرده است.

اما چیزی که او را واقعاً یک همتای کامل برای دی کاپریو می کند، اشتیاق واقعی او به اهداف محیط زیست است.

این سوپرمدل روی جلد مجله ووگ ایتالیا، سنگی با کتیبه «از ونیز محافظت کنید» در دست داشت که پیامی تلخ در مورد تأثیر افزایش سطح دریا در این شهر نمادین بود.

علیرغم تمایل رسانه ها به تمرکز بر فاصله سنی، سرتی و دی کاپریو به نظر می رسد که نگران نباشند. تولد 26 سالگی او که در 7 ژوئن تعیین شده است، هیچ گونه موجی در رابطه آنها ایجاد نمی کند.

ویتوریا سرتی کیست؟

سفر ویتوریا سرتی به سمت ستاره شدن بین المللی از زمانی آغاز شد که در سال 2012 توسط یک مسابقه مدل الیت در 14 سالگی به عنوان یک مدل شناخته شد.

 

رزومه مدلینگ چشمگیر او شامل کار با برخی از مشهور ترین خانه های مد و حضور روی جلد مجلات مد نمادین است.

سرتی که در برشا ایتالیا به دنیا آمد، قبلا با دی جی ایتالیایی متئو میلری ازدواج کرده بود. این دو در ژوئن 2023 پس از سه سال از هم طلاق گرفتند.

در حالی که به نظر می رسد دی کاپریو و سرتی به سمت یک رابطه طولانی مدت می روند، این زوج از نزدیک توسط رسانه ها دنبال می شوند زیرا زندگی دوستی این بازیگر به دلیل تمایل او به قرار ملاقات با زنان کمتر از 26 سال خوراک صدها ستون شایعات بوده است.

برچسب ها :

ناموجود