تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
کد خبر : 11861

عاشقانه سلنا گومز و نامزدش در مراسم گلدن گلوب دیدنی می شود

عاشقانه سلنا گومز و نامزدش در مراسم گلدن گلوب دیدنی می شود

سلنا گومز و بنی بلانکو دوست داشتنی هستند! این بازیگر و خواننده 31 ساله و نامزد 35 ساله اش که تهیه کننده موسیقی است، پس از شرکت در هشتاد و یکمین مراسم سالانه گلدن گلوب 2024 در یکشنبه شب، بوسه شیرینی را به اشتراک گذاشتند. گومز با به اشتراک گذاشتن عکسی در استوری اینستاگرام خود،

سلنا گومز و بنی بلانکو دوست داشتنی هستند! این بازیگر و خواننده 31 ساله و نامزد 35 ساله اش که تهیه کننده موسیقی است، پس از شرکت در هشتاد و یکمین مراسم سالانه گلدن گلوب 2024 در یکشنبه شب، بوسه شیرینی را به اشتراک گذاشتند.

گومز با به اشتراک گذاشتن عکسی در استوری اینستاگرام خود، این لحضه عاشقانه را به اشتراک گذاشت. ستاره عکس را در حالی که این دو در لحظه عاشقانه بودند، نوشت: “من برنده شدم.”

این دو مرغ عشق از ابراز عشق خود به یکدیگر خجالتی نبودند. روز سه شنبه، بلانکو عکس هایی از گومز به اشتراک گذاشت که در یک گردش آرام و خندان به نظر می رسید. تصویر دوم گومز را نشان می‌ دهد که در حالی که صورتش را پوشانده است، ناخن‌ های مانیکور قرمز خود را نشان می‌ دهد.

در 30 دسامبر گومز همچنین عکس هایی از بلانکو را به اشتراک گذاشت که او را در آغوش گرفته است. گومز در اوایل دسامبر پس از به اشتراک گذاشتن تصویری از آنها در کنار هم در صفحه ای از طرفداران نوشت: “او همه چیز مطلق من در قلب من است.” او به یکی دیگر از نظرات طرفداران خود اضافه کرد که بلانکو “بهترین اتفاقی است که برای من افتاده است. پایان.”

برچسب ها :

ناموجود