تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 12258

عاشقانه تیلور سوئیفت جیب تیم نامزدش را پر از پول می کند

عاشقانه تیلور سوئیفت جیب تیم نامزدش را پر از پول می کند

طرفداران سرسخت NFL که با حضور تیلور سوئیفت در بازی های کانزاس سیتی چیفز از تسلط او بر دنیای فوتبال رنجیده می شوند، باید به چهره او عادت کنند، حداقل تا زمانی که تراویس کلس در لیگ بماند. در حالی که بسیاری همچنان در مورد سبقت گرفتن او از پوشش NFL ناراضی هستند، خود لیگ

طرفداران سرسخت NFL که با حضور تیلور سوئیفت در بازی های کانزاس سیتی چیفز از تسلط او بر دنیای فوتبال رنجیده می شوند، باید به چهره او عادت کنند، حداقل تا زمانی که تراویس کلس در لیگ بماند.

در حالی که بسیاری همچنان در مورد سبقت گرفتن او از پوشش NFL ناراضی هستند، خود لیگ و فرنچایز چیفر مدیون و قدردان از او هستند. چرا؟ زیرا طبق گزارش Front Office Sports، سوئیفت بیش از 300 میلیون دلار بازاریابی رایگان برای آنها ایجاد کرده است. و این منفعت و سودی است که از عاشقانه تیلور سوئیفت و تراویس کلس سرچشمه می گیرد.

تیلور سویفت، مدیر ارشد بازاریابی NFL و Chiefs

گروه بازاریابی Apex به Front Office Sports می گوید که سوئیفت ارزش برندی معادل 331.5 میلیون دلار برای مدیران کانزاس سیتی و NFL ایجاد کرده است. این عدد، که در 22 ژانویه محاسبه شد، از رسانه‌ های چاپی، دیجیتال، رادیو، تلویزیون، اخبار برجسته و رسانه‌ های اجتماعی است که سوئیفت را به اولین بازی خود در 24 سپتامبر بر می‌ گرداند.

این یک عدد پوچ است، اما با توجه به اینکه طرفداران او چقدر عظیم و گسترده هستند، منطقی است. به طور ناگهانی، این دوربین‌ ها هستند که در روز بازی سوئیفت در ورزشگاه Arrowhead را به تصویر می کشند.

در همین حال، سوئیفت به تجارت خود در بازی ها توجه کرده است. او نامزدش تراویس کلس را تشویق می کند و حتی انعام های سخاوتمندانه می دهد و با کارگران استادیوم عکس می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود