تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 6334

عاشقانه برد پیت و اینس دی رامون در تابستان اروپا جریان دارد

عاشقانه برد پیت و اینس دی رامون در تابستان اروپا جریان دارد

برد پیت و اینس دی رامون پس از اینکه سال گذشته برای اولین بار با هم دیده شدند، هنوز با هم قرار می گذارند. تصور می شود این رابطه هنوز بسیار قوی است. زیرا آنها واقعاً از همراهی یکدیگر لذت می برند و به یکدیگر علاقه زیادی دارند. برای هر کسی که آنها را با

برد پیت و اینس دی رامون پس از اینکه سال گذشته برای اولین بار با هم دیده شدند، هنوز با هم قرار می گذارند. تصور می شود این رابطه هنوز بسیار قوی است. زیرا آنها واقعاً از همراهی یکدیگر لذت می برند و به یکدیگر علاقه زیادی دارند. برای هر کسی که آنها را با هم ببیند آشکار است.

این بازیگر که قبلا با آنجلینا جولی ازدواج کرده بود، تابستان خود را در اروپا با فیلمبرداری فیلمی درباره مسابقات فرمول یک گذراند. با این حال، به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA، تولید باید متوقف می شد.

برد پیت هنوز در Chateau Miraval اقامت دارد و زمان زیادی را در آنجا و سایر نقاط اروپا سپری کرده است. و اینس چندین بار برای دیدن او به آنجا پرواز کرده است.

در دسامبر 2022، این زوج در حال جشن گرفتن تولد 59 سالگی این بازیگر دیده شدند. آنها در حضور یکدیگر بسیار خوشحال ظاهر شدند و پس از گذراندن یک شب عاشقانه با هم نتوانستند از خنده خودداری کنند. به نظر می رسد که آنها رابطه خود را جدی می گیرند. زیرا به نظر می رسد چیزهای بیشتری به اشتراک می گذارند. دی رامون تا حدودی تحت تأثیر توجهی که از عکس گرفتن با براد به او شده است، شده است.

دی رامون فارغ التحصیل دانشگاه ژنو است که مدرک لیسانس خود را در مدیریت بازرگانی در سال 2013 به پایان رسانده است. علیرغم داشتن مشاغل متعدد، او بر روی صنعت جواهرات تمرکز کرده است و قبلا در کریستیز و جواهرساز سوئیسی De Grisogono کار کرده است. در حال حاضر او رئیس عمده فروشی جواهرات آنیتا کو است.

برچسب ها :

ناموجود