تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 11649

ظاهر شیک آریانا گرانده و اتان اسلیتر در قرار عاشقانه خبرساز شد

ظاهر شیک آریانا گرانده و اتان اسلیتر در قرار عاشقانه خبرساز شد

آریانا گرانده و اتان اسلیتر هفته گذشته در شهر نیویورک نیویورک دیده شدند. این خواننده و این بازیگر که، هنگام ورود به یک رستوران ایتالیایی به تصویر کشیده شدند. و آنها کاملا شیک و آرام به نظر می رسیدند. آریانا و اتان هر دو لباس های مشکی پوشیده بودند. آریانا با یک ژاکت آستین بلند

آریانا گرانده و اتان اسلیتر هفته گذشته در شهر نیویورک نیویورک دیده شدند. این خواننده و این بازیگر که، هنگام ورود به یک رستوران ایتالیایی به تصویر کشیده شدند. و آنها کاملا شیک و آرام به نظر می رسیدند.

آریانا و اتان هر دو لباس های مشکی پوشیده بودند. آریانا با یک ژاکت آستین بلند مشکی دکمه دار با آستین های خزدار، یک دامن همسان، جوراب شلواری مشکی استایل شیک خود را به نمایش گذاشت. طبق گزارش های، صفحه شش این گردش چند روز قبل از کریسمس انجام شد.

منبعی درباره این سفر به صفحه شش گفت: «آنها با پدر و خانواده در رستوران ایتالیایی مورد علاقه خانواده اش شام خوردند.

آریانا و ایتان برای اولین بار در ماه جولای با هم رابطه عاشقانه داشتند. آنها در آن زمان مشغول فیلمبرداری فیلم آینده، Wicked بودند و آریانا در ماه فوریه از شوهر سابقش دالتون گومز جدا شده بود. آنها در نهایت در ماه سپتامبر روند طلاق خود را آغاز کردند. ایتن و همسر سابقش لیلی جی نیز از هم جدا شدند و او در پایان جولای درخواست طلاق داد.

برچسب ها :

ناموجود