تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 5434

7 ایده طراحی ناخن سبز رنگ خاص و جذاب 1402

7 ایده طراحی ناخن سبز رنگ خاص و جذاب 1402

هر زمان که به ناخن‌های سبز فکر می‌کنیم، بلافاصله به سراغ رنگ‌های سبز تیره یا سبز زیتونی می‌رویم. با این حال، بسیاری از تغییرات دیگر مانند سبز لجنی برای در نظر گرفتن وجود دارد. رنگ فوق‌العاده پررنگ، روشن و به‌طور شگفت‌آوری همه‌کاره است. ناخن قطره ای اسلایم سبز این مانییکور با تم لجنی دارای جلوه

هر زمان که به ناخن‌های سبز فکر می‌کنیم، بلافاصله به سراغ رنگ‌های سبز تیره یا سبز زیتونی می‌رویم. با این حال، بسیاری از تغییرات دیگر مانند سبز لجنی برای در نظر گرفتن وجود دارد. رنگ فوق‌العاده پررنگ، روشن و به‌طور شگفت‌آوری همه‌کاره است.

ناخن قطره ای اسلایم سبز

این مانییکور با تم لجنی دارای جلوه قطره ای در کوتیکول است. در اینجا، مانیکوریست به طور کامل با استفاده از یک لاک پایه درخشان در تاریکی، ظاهری شیک را خلق کرده است.

ناخن های سبز اسلایم کلاسیک

اگر می‌خواهید طرح کلاسیک و ساده را حفظ کنید، این نمونه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

ناخن سبز ترکیبی

شعله‌های آتش، قلب، گل‌ها، و  طرح های شطرنجی مجموعه‌ای از بهترین طراحی‌های هنری ناخن را ایجاد می‌کنند. این واقعیت که هنر ناخن سبز لجنی است باعث می شود احساس خنکی بیشتری داشته باشید.

ناخن های قلب نمادین

این طراحی ناخن کاملاً یادآور طراحی قلب نمادین است. میتوان دید هر ناخن چگونه هنرهای متفاوتی را نشان می دهد و این مانیکور را کاملاً منحصر به فرد می کند.

ناخن های سبز، سیاه و سفید

این طرح نه تنها با پولیش سبز لجنی و سبز روشن را نشان می دهد. همچنین از سایه های سیاه و سفید پررنگ برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد استفاده می کند.

ناخن هندوانه

این ناخن های صورتی و سبز بلافاصله ما را به یاد هندوانه می اندازند.

ناخن لیمو

این مانی حال و هوای لیمویی را به شما انتقال می دهد. برای دستیابی به جلوه درخشان، مانیکور سبز لجنی خود را با یک براق کننده شفاف پر کنید.

برچسب ها :

ناموجود