تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 3876

10 ایده طراحی ناخن ساده شیک ترند سال 1402

10 ایده طراحی ناخن ساده شیک ترند سال 1402

ساده بودن هیچ اشکالی ندارد. در واقع، ساده و آسان می‌تواند زیبا و آرامش‌بخش باشدبرای هنر طراحی ناخن. گاهی اوقات جالب‌ترین هنر از آن نوعی نیست که برگردان‌های پیچیده یا ترکیبی از رنگ‌های روشن مختلف را در خود جای دهد. نه، گاهی اوقات طرح های ناخنی که ما دوست داریم و احتمالاً به آن نیاز

ساده بودن هیچ اشکالی ندارد. در واقع، ساده و آسان می‌تواند زیبا و آرامش‌بخش باشدبرای هنر طراحی ناخن. گاهی اوقات جالب‌ترین هنر از آن نوعی نیست که برگردان‌های پیچیده یا ترکیبی از رنگ‌های روشن مختلف را در خود جای دهد. نه، گاهی اوقات طرح های ناخنی که ما دوست داریم و احتمالاً به آن نیاز داریم ساده ترین نوع هستند. به فضای منفی، نقاط کوچک، نکات فرانسوی، رنگ‌های تازه، براق و موارد دیگر فکر کنید.

برای کمک به برنامه ریزی برای ظاهر ناخن بعدی خود، ما بهترین ایده های طراحی ناخن ساده را برای شما لیست کرده ایم. با رنگ های لاکی که انتخاب می کنید، کت پایه، تاپ کت، ابزارهای تزئینی، و این فهرست از مانتوها، در کمترین زمان یک حرفه ای طراحی ناخن ساده و شیک خواهید بود.

طرح های ناخن ساده را که میتوانید امتحان کنید

1. اشکال انتزاعی

این ظاهر گرافیکی برای ایجاد یک حرکت جذاب است. برای شروع، از گوشه یک نوار برای ایجاد یک شابلون برای لبه های مربع استفاده کنید، یا اگر احساس اعتماد به نفس دارید، آن را با دست آزاد کنید. همه چیز را با یک کت تاپ و ویلآ بپوشانید!

2. ناخن خورشید گرفتگی

این ظاهر را برای جشن گرفتن و مفهوم او واضح است: درست مانند ماه که خورشید را می پوشاند، یک رنگ به تدریج رنگ دیگر را در طول پنج میخ می پوشاند. برای تکرار ظاهر، از دو رنگ استفاده کنید که کنتراست کاملی را ارائه می دهند.

3. سایه طلایی

ما عاشق این طراحی ناخن ساده هستیم زیرا تضاد بسیار خوبی بین سایه های مات و متالیک دارد. مثلثی که از کنار به بیرون نگاه می کند، پیچ و تاب جالبی دارد.

4. راه راه های براق

این ساده تر از کشیدن یک خط در وسط ناخن نیست. برای بالا بردن ظاهر، رنگ خنثی را برای پایه خود انتخاب کنید و رنگی سرگرم کننده مانند زرق و برق آبی روشن را برای خط انتخاب کنید. سعی کنید خط را در مرکز هر ناخن قرار دهید تا ظاهری بسیار جذاب داشته باشید.

5. منحنی تند

اگر چیزی کمی سخت‌تر می‌خواهید، خط را منحنی کنید. بگذارید به جای پایین، از بالای ناخن شروع شود و تا آخر آن را بیرون نکشید.

6. طلایی نازک

این یکی از راه‌های بسیار برای تجسم مجدد یک مانیکور فرانسوی کلاسیک را در نظر بگیرید. اگر می خواهید درخشش ظریفی داشته باشید، یک خط طلایی نازک در امتداد لبه طرح اضافه کنید.

7. مانیکور مینیمالیستی

این مانیکور مینیمالیستی همراه با یک ضربه نازک رنگ در امتداد لبه هر ناخن است. سایه قهوه ای در اینجا روشی مدرن برای نزدیک شدن به نوک کلاسیک فرانسوی است و در عین حال به همان اندازه متین باقی می ماند.

8. مد فوروارد

برای ایجاد این ظاهر مینیمالیستی، یک خلال دندان را به رنگ(های) انتخابی خود آغشته کنید و به طور پیوسته هر جزئیات منحنی را رنگ کنید.

9. منحنی سه گانه

با این پیچ و تاب روی یک مانوی فرانسوی، ناخن های خود را برای روزها درخشان کنید. پس از اینکه اجازه دادید یک لایه پایه خنثی ببندد، سه خط مشکی را رنگ کنید. یکی درست در نوک، خط بعدی با فاصله کمی از زیر و در نهایت نزدیک پایه. این ممکن است یک طراحی ناخن ساده باشد، اما اگر از ما بپرسید، شایسته جایگاه خاص خود در یک موزه هنری است.

10. نقطه سفید

این طرح بسیار جالب است و ایجاد آن آسان است. پس از رنگ آمیزی یک کت پایه با رنگ مورد علاقه خود  ما درخشش ملایم سرمه ای را که در اینجا نشان داده شده است دوست داریم از یک قلم مو برای اضافه کردن یک نقطه کنتراست سفید استفاده کنید. بهترین قسمت؟ لزومی ندارد که عالی به نظر برسد، پس خلاق باشید.

برچسب ها :

ناموجود