تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۱
کد خبر : 5337

ضرر 1.24 میلیون دلاری «کابوس» جاستین بیبر شد

ضرر 1.24 میلیون دلاری «کابوس» جاستین بیبر شد

ژانویه سال 2022 بود که توکن‌های (NFT) در همه جا محبوب بودند. به همین دلیل، جاستین بیبر، ستاره موسیقی پاپ، تصمیم گرفت تا توکن “Bord Ape” را به قیمت 1.3 میلیون دلار بخرد. ارزش توکن مذکور اکنون به 59090 دلار رسیده است. ضرر خالص 1.24 میلیون دلاری اکنون یکی از بزرگترین پشیمانی های جاستین بیبر

ژانویه سال 2022 بود که توکن‌های (NFT) در همه جا محبوب بودند. به همین دلیل، جاستین بیبر، ستاره موسیقی پاپ، تصمیم گرفت تا توکن “Bord Ape” را به قیمت 1.3 میلیون دلار بخرد. ارزش توکن مذکور اکنون به 59090 دلار رسیده است. ضرر خالص 1.24 میلیون دلاری اکنون یکی از بزرگترین پشیمانی های جاستین بیبر است. خواننده ای که تنها در 13 سالگی در کانون توجه قرار گرفت. بیبر یکی از اولین افراد مشهوری بود که روی NFT سرمایه گذاری کرد.

جاستین بیبر یکی از اولین سلبریتی‌های مشهوری بود که به آنچه به عنوان یک تحول پیشگامانه در مالکیت دارایی‌های دیجیتال تبلیغ می‌شد، خرید. مجموعه Bored Ape به‌عنوان یک پیشتاز بود، مانند داشتن یک قطعه از هنر دیجیتال برتر. با این حال، ارزش این سرمایه گذاری به شدت کاهش یافته است.

سرنوشت NFTها مشابه دنیای ارزهای دیجیتال است. در حالی که توکن Bored Ape بیبر به طور خاص و نادر در نظر گرفته نمی شد، به نظر می رسد از دست دادن ارزش آن با سقوط صنعتی مرتبط باشد که به سرعت در عرض چند ماه رونق گرفت و سقوط کرد.

سایر سلبریتی‌های که به سرمایه گذاری در NFT پرداختند عبارتند از: کارا دلوین، اسنوپ داگ، امینم، امیلی راتاجکوفسکی، کیت ماس، شاون مندز، تونی هاوک، لیندسی لوهان و پاریس هیلتون.


Bored Ape NFT چیست؟

Bored Ape Yacht Club خود را به عنوان یک “مجموعه محدود NFT که در آن توکن به عنوان عضویت شما در یک باشگاه برای میمون ها دو برابر می شود” توصیف می کند. این وب‌سایت که توسط Yuga Labs LLC اداره می‌شود، بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند: “باشگاه باز است! میمون ها با ما همراه باشید”.

سایت رسمی توضیح می‌دهد: «BAYC مجموعه‌ای از 10000 کلکسیون دیجیتالی منحصر به فرد Bored Ape NFT است که در بلاک چین و اتریوم زندگی می‌کنند». مجموعه ای که بدون شک برای بسیاری سرمایه گذاری ضعیفی بوده است.

برچسب ها :

ناموجود