تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 11955

شکیرا پیام شیرینی برای رقصیدن به خاطر زندگی دریافت می کند

شکیرا پیام شیرینی برای رقصیدن به خاطر زندگی دریافت می کند

الخاندرو سانزند با شکیرای با استعداد،و مهمتر از همه عشق به موسیقی، سال ها پیش همکاری های موفقی ایجاد کرد. در آن زمان حتی شایعاتی مبنی بر قرار ملاقات آنها وجود داشت، اما تنها چیزی که بین این دو خواننده وجود دارد، رفاقت و دوستی است. با سالگرد یکی از موفقیت های آنها، آلخاندرو احساس

الخاندرو سانزند با شکیرای با استعداد،و مهمتر از همه عشق به موسیقی، سال ها پیش همکاری های موفقی ایجاد کرد. در آن زمان حتی شایعاتی مبنی بر قرار ملاقات آنها وجود داشت، اما تنها چیزی که بین این دو خواننده وجود دارد، رفاقت و دوستی است. با سالگرد یکی از موفقیت های آنها، آلخاندرو احساس نوستالژی کرد و او پیامی صمیمانه برای شکیرا فرستاد.

روز پنجشنبه، زمان مناسبی برای بازگشت به عقب، الخاندرو زمانی را به یاد آورد که با شکیرا در، دومین تک آهنگ از آلبومی  که در 11 ژانویه 2007 به مناسبت 17 سالگی آن منتشر شد، کار کرد. سانز در توضیح این عکس نوشت: «آنها می گویند بعد از «لا تورتورا» آرامش فرا می رسد.

الخاندرو ادامه داد: امروز ما 17 سالگی همکاری با شکیرا را جشن می گیریم. و به شکیرا گفت بیایید در طول زندگی به رقصیدن ادامه دهیم و مهمتر از همه، قدردانی کنیم، حتی اگر نه گفتن باشد. او یک کلیپ از موزیک ویدیو ضبط شده در خیابان های نیویورک را به اشتراک گذاشت، جایی که آنها یک صحنه رقص پرشور را در مقابل یک کامیون غذا به اشتراک گذاشتند.

واکنش‌ ها به پست نوستالژیک او بلافاصله بود و طرفداران برای همکاری دیگری تقاضا کردند. این اولین بار نیست که آلخاندرو سالگردی را با شکیرا جشن می گیرد، در آوریل سال گذشته او سالگرد یکی دیگر از بزرگترین موفقیت های آنها را جشن گرفت.

دوستی قوی شکیرا و الخاندرو

در سپتامبر، شکیرا به همراه فرزندانش میلان و ساشا در کنسرت الخاندرو در مرکز کاسیا در میامی شرکت کرد. شکیرا در شبکه اجتماعی خود نوشت. «امروز رفتم تا ببینم برادرم آواز می خواند و او می شود. آل، چه هنری داری و چقدر خوبه که هنرمند بزرگی مثل تو همیشه اینقدر به مخاطبش نزدیک باشد. عالی، الخاندرو،»

برچسب ها :

ناموجود