تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۳
کد خبر : 5223

شکیرا و پیکه درست قبل از جدایی جشن بزرگ خانوادگی برگزار کردند

شکیرا و پیکه درست قبل از جدایی جشن بزرگ خانوادگی برگزار کردند

جزئیات بیشتر درباره جدایی شکیرا و جرارد پیکه، حتی یک سال پس از اعلام آن، همچنان در حال آشکار شدن است. اکنون مشخص شده است که آنها درست قبل از اعلام جدایی خود یک جشن بزرگ خانوادگی برگزار کردند. و، به هیچ وجه این جشن خوب پیش نرفت، زیرا پدر شکیرا در وضغیت سلامتی خوبی

جزئیات بیشتر درباره جدایی شکیرا و جرارد پیکه، حتی یک سال پس از اعلام آن، همچنان در حال آشکار شدن است. اکنون مشخص شده است که آنها درست قبل از اعلام جدایی خود یک جشن بزرگ خانوادگی برگزار کردند.

و، به هیچ وجه این جشن خوب پیش نرفت، زیرا پدر شکیرا در وضغیت سلامتی خوبی نبود، علاوه بر ناهنجاری مربوط به پایان رابطه عاشقانه آنها.

در 28 مه 2022 هر دو در اولین مراسم عشای ربانی میلان شرکت کردند که این مراسم در بارسلونا برگزار شد. با این حال، پدرش دچار سقوط شدید شد و قبل از انتقال به بخش آی‌سی‌یو در پایتخت کاتالونیا، مجبور شد در خیابان تحت درمان قرار گیرد.

شکیرا فاش کرد که این وضعیت باعث شده او دچار حمله اضطراب شود. این خواننده به یاد می آورد: “او به بارسلونا آمد تا مرا دلداری دهد، زمانی که غم و اندوه جدایی ام تمام وجودم را فرا گرفته بود. در اولین مراسم میلان، او با یک مشکل جدی مواجه شد.”

همه چیز برای من جمع شد، در زمانی که زندگی خانگی ام در حال از هم پاشیدن بود.» شکیرا در میان بلاتکلیفی از اتفاقاتی که برای پدرش افتاده بود، از طریق مطبوعات متوجه شد که جرارد پیکه به او خیانت کرده است. او توضیح داد: “من از مطبوعات متوجه شدم که زمانی که پدرم در آی سی یو بود به من خیانت شده است.”

“فکر می کردم از آن جان سالم به در نخواهم برد.”

برچسب ها :

ناموجود