تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۵
کد خبر : 5277

شکیرا و مسی برای ستاره شماره یک میامی رقابت می کنند

شکیرا و مسی برای ستاره شماره یک میامی رقابت می کنند

دو نامی که سال‌ها با شهر بارسلونا مترادف بودند، شکیرا و لیونل مسی، اکنون هر دو به همراه صدها ستاره جهانی دیگر در میامی زندگی می‌کنند. این خواننده پاپ چند ماه پیش و پس از جدایی از جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا به آنجا نقل مکان کرد، در حالی که مسی به تازگی این حرکت

دو نامی که سال‌ها با شهر بارسلونا مترادف بودند، شکیرا و لیونل مسی، اکنون هر دو به همراه صدها ستاره جهانی دیگر در میامی زندگی می‌کنند.

این خواننده پاپ چند ماه پیش و پس از جدایی از جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا به آنجا نقل مکان کرد، در حالی که مسی به تازگی این حرکت را انجام داده است که پاری سن ژرمن را با اینتر میامی معاوضه کرده است.

هر دو به ترتیب منافع تجاری خود را خارج از موسیقی و ورزش دارند، بنابراین اکنون باید به دنبال تبدیل شدن به پادشاه یا ملکه شهر فلوریدا باشند.

شکیرا در رویای تسلط بر بازار ایالات متحده

شکیرا برای شروع، 38 عطر را با نام خود روانه بازار کرده است که سود زیادی برای او به همراه داشته است. اما این درآمد بسیار فراتر از تصور او است. تخمین زده می شود که او ثروتی به ارزش 300 میلیون دلار دارد که از طریق آهنگ های خود و همچنین به عنوان یک تاجر به دست آورده است.

او همچنین روی برندهای لباس زیر و مواد غذایی سرمایه گذاری کرده است و مجموعه اسباب بازی های آموزشی خود را با الهام از پسرش میلان طراحی می کند. عمده درآمد او از املاک و مستغلات است، زیرا او یک عمارت در میامی، دو خانه در بارسلون، یک مزرعه در اروگوئه و یک جزیره خصوصی در باهاما دارد.

او مدت‌هاست که یک سوپراستار در ایالات متحده آمریکا بوده است، اما مدت زیادی را دور از آمریکای شمالی گذرانده است و امیدوار است یک بار دیگر به یکی از محبوب‌ترین افراد مشهور در ایالات متحده تبدیل شود.

مسی فوتبالش را خارج از اروپا می برد

طبق گزارش فوربس و سلبریتی نت ورث، دارایی های لیونل مسی 600 میلیون دلار ارزش دارد. در آن زمان قرارداد او با بارسلونا با دستمزد 160 میلیون دلار در سال بود.درآمد حامی مالی او بین 40 تا 60 میلیون دلار در سال است، در حالی که درآمد سالانه او بیش از 200 میلیون دلار در سال و درآمد شغلی او 1.3 میلیارد دلار است.

به همه این ارقام، اکنون باید خرید اخیر او توسط تیم MLS اینتر میامی را نیز لحاظ کنیم. در حالی که در میامی است، او همچنین به دنبال ادامه سرمایه گذاری های تجاری آمریکایی خود خواهد بود، که چندین مورد از آنها حتی قبل از اینکه تابستان امسال نقل مکان کند در میامی مستقر بودند.

برچسب ها :

ناموجود