تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۶
کد خبر : 6617

به تازگی فاش شد: شکیرا و لوئیس همیلتون در یک رابطه باز هستند

به تازگی فاش شد: شکیرا و لوئیس همیلتون در یک رابطه باز هستند

اخیرا شایعاتی در مورد رابطه ادعایی شکیرا و راننده لوئیس همیلتون منتشر شده است. آنها در شهرهای مختلف مانند بارسلون و لندن با هم دیده شده اند. شکیرا در پادوک جایزه بزرگ که همیلتون در آن مسابقه می‌ داد، دیده شد و حتی گزارش‌ هایی مبنی بر بوسه پشت صحنه در یک رویداد بریتانیا وجود

اخیرا شایعاتی در مورد رابطه ادعایی شکیرا و راننده لوئیس همیلتون منتشر شده است. آنها در شهرهای مختلف مانند بارسلون و لندن با هم دیده شده اند. شکیرا در پادوک جایزه بزرگ که همیلتون در آن مسابقه می‌ داد، دیده شد و حتی گزارش‌ هایی مبنی بر بوسه پشت صحنه در یک رویداد بریتانیا وجود داشت. با این حال، تنها جنبه تایید شده دوستی قوی بین آنها است.

آیا آنها در یک رابطه باز هستند؟

جوردی مارتین، روزنامه نگاری که به خوبی با شکیرا آشنایی دارد، اخیراً به دنبال شفاف سازی اطلاعات منتشر شده در مورد “رابطه” ادعایی بین شکیرا و همیلتون بود.

مارتین گفت: “من می خواهم اطلاعاتی را که در یک روزنامه کاتالونیایی منتشر شده است، که می گویند همیلتون از رفتار شکیرا خسته شده است، را رد کنم.”

“من می توانم این اطلاعات را قاطعانه رد کنم، زیرا با اطرافیان شکیرا صحبت کرده ام و آنها تأیید می کنند که بین شکیرا و همیلتون همیشه دوستی زیبایی وجود داشته است.

“و این که، چیزی بیشتر از دوستی بین آنها وجود داشته است. آن دو به وضوح می دانستند که هیچ چیز جدی وجود ندارد و آزادی کامل بین آنها وجود دارد که هر کاری می خواهند انجام دهند.”

این شفاف سازی در پاسخ به گمانه زنی ها مبنی بر اینکه همیلتون به دلیل تلاش ادعایی شکیرا برای تحریک حسادت در شریک سابقش و پدر فرزندانش جرارد پیکه،است از شکیرا فاصله گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود