تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر : 9170

شکیرا: همه مرا تنها بگذارید من یک گرگ زخمی هستم

شکیرا: همه مرا تنها بگذارید من یک گرگ زخمی هستم

شکیرا در طی مصاحبه ای در جوایز موسیقی لاتین بیلبورد 2023 شرکت کنندگان را غافلگیر کرد. این خواننده این خبر را فاش کرد که تیمش سعی کرده است او را متقاعد کند که اشعار صریح آهنگ موفق خود را با بیزاراپ تغییر دهد. شکیرا در طول بحث بسیار رک و راست بود و توضیح داد

شکیرا در طی مصاحبه ای در جوایز موسیقی لاتین بیلبورد 2023 شرکت کنندگان را غافلگیر کرد. این خواننده این خبر را فاش کرد که تیمش سعی کرده است او را متقاعد کند که اشعار صریح آهنگ موفق خود را با بیزاراپ تغییر دهد.

شکیرا در طول بحث بسیار رک و راست بود و توضیح داد که در آن زمان از تیمش نا امید شده است. او با اشاره به جدایی پر رنگ خود از همسر سابق پیکه ادامه داد: “من را همه تنها بگذارید. من یک دیپلمات سازمان ملل نیستم، من یک هنرمند هستم. من یک زن، من یک گرگ زخمی هستم.”

“آنها به من گفتند که من دیوانه هستم”

آنها به من گفتند: “تو دیوانه ای، باید آن اشعار را عوض کنی، که نمی توان آن را منتشر کرد.” در این آهنگ، شکیرا مستقیماً به همسر سابق خود پیکه اشاره کرد و شخصاً او را به دلیل رفتار بدش با او و رابطه با کلارا چیا متهم کرد.

این زن و هنرمند کلمبیایی اذعان کرد که در این لحظه احساس “بسیار الهام گرفته ای” دارد و هنوز هم بسیار “عاشق” کار خود است. شکیرا گفت: “مراحلی وجود داشته است که در آن مجبور شدم به استودیو بروم، مجبور شدم خودم را به آنجا بکشانم. اما همیشه نقش مثبت برای من داشته است. من زمانی که احساس ناراحتی می کنم بیشتر می نویسم.”

برچسب ها :

ناموجود