تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر : 8781

شکیرا می گوید من موش های اطرافم را از بین می برم

شکیرا می گوید من موش های اطرافم را از بین می برم

پس از چند ماه سکوت شکیرا پس از اظهاراتش در جلسه Bizarrap که علیه فوتبالیست سابق جرارد پیکه و دوست دختر جدیدش کلارا چیا متهم شد، او با آهنگ جدید “ال جفه” به مبارزه بازگشت. او در مصاحبه ای با مجله بیلبورد پس از انتخاب شدن توسط مجله بیلبورد به عنوان زن سال، در مورد

پس از چند ماه سکوت شکیرا پس از اظهاراتش در جلسه Bizarrap که علیه فوتبالیست سابق جرارد پیکه و دوست دختر جدیدش کلارا چیا متهم شد، او با آهنگ جدید “ال جفه” به مبارزه بازگشت. او در مصاحبه ای با مجله بیلبورد پس از انتخاب شدن توسط مجله بیلبورد به عنوان زن سال، در مورد جنبه شخصی تر خود نیز صحبت کرده است.

زندگی او 180 درجه تغییر کرده است و “به طور چشمگیری” تغییر کرده است و چیزی که او در حال حاضر پس از جدایی اش بیشتر برایش ارزش قائل است، زمانی است که با فرزندانش لذت می برد: “زمانی که با فرزندانم می گذرانم، با آنها هستم. به عنوان مثال، در طول تابستان امسال که با من بودند و با پدرشان نبودند، من کاملاً وقف آنها بودم، بدون اینکه کار کنم. اگر قرار است فقط نیمی از وقت آنها را داشته باشم، آن نصف وقت را به بهترین شکل خواهم ساخت”.

این هنرمند اطمینان داده است که زمان بیشتری را به خانواده‌ اش اختصاص داده است تا در حرفه‌ اش به عنوان یک هنرمند، و “حضور در زندگی حرفه‌ ای من در بارسلونا بسیار دشوار بود”. حالا که نیمی از وقتش را در بارسلونا نیست، تایید کرده است که “قرار است بیشتر موسیقی منتشر کند”

ستاره پاپ بودن و مادر خوب بودن با هم سازگار است؟

شکیرا گفت: “لحظه های غمگینی، دلتنگی وجود دارد و موسیقی من در حال حاضر از آن تغذیه می شود.” اگر چه هنوز غم و اندوه در زندگی او وجود دارد و او می تواند روی حرفه موسیقی خود تمرکز کند، اما با صحبت در مورد آهنگ “کوپا واسیا” خود که در آن موش ها ظاهر می شوند، تأیید کرد که هنوز “در احاطه موش ها” است و امسال خودش را وقف کرده است. “تمیز کردن خانه، از بین بردن موش ها”.

علاوه بر این، شکیرا به این مجله گفت که زندگی او به شدت تغییر کرده است و رویا هایش دیگر به حقیقت نمی پیوندند: “بزرگترین آرزوی من این بود که فرزندانم را در کنار پدرشان بزرگ کنم، خانواده داشته باشم. بر مشکلات، موانع غلبه کنم. و در کنار کسی پیر شوم. می دانم که آن را نخواهم داشت.”

برچسب ها :

ناموجود