تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 13483

شکیرا می‌ گوید این شوهر (جرارد پیکه) داشت مرا پایین می‌ کشید

شکیرا می‌ گوید این شوهر (جرارد پیکه) داشت مرا پایین می‌ کشید

شکیرا از استقلال خود لذت می برد. شکیرا در مصاحبه ای با زین لو در اپل موزیک 1، در مورد اینکه چگونه یک مادر مجرد و زندگی دور از بارسلونا به پرورش هنر او کمک کرده است، صحبت کرد. شکیرا در حالی که یاد می‌ گرفت شریک زندگی جرارد پیکه باشد با او به مدت

شکیرا از استقلال خود لذت می برد. شکیرا در مصاحبه ای با زین لو در اپل موزیک 1، در مورد اینکه چگونه یک مادر مجرد و زندگی دور از بارسلونا به پرورش هنر او کمک کرده است، صحبت کرد.

شکیرا در حالی که یاد می‌ گرفت شریک زندگی جرارد پیکه باشد با او به مدت 11 سال تا زمان جدایی آنها در سال 2022 برای یافتن تعادل مناسب تلاش کرد.

او به یاد می‌ آورد: «این یک نوع رابطه گاهی عشق و نفرت بود، زیرا هر بار که برای انجام کارم مجبور می‌ شدم به استودیو بروم، شکست می‌ خوردم. “احساس می‌ کردم که خانواده‌ ام را بدون مراقبت ترک می‌ کنم. زمان‌ هایی بود که واقعاً از آن لذت نمی‌ بردم. می‌ دانی، احساس گناه می‌ کردم.”

حالا که بچه‌ هایش بزرگ‌ تر شده‌ اند و شکیرا در میامی زندگی می‌ کند، اوضاع فرق می‌ کند، “هرچند، چالش‌ برانگیزتر است، زیرا اکنون من مسئول این دو بچه هستم، این دو بچه که خیلی به من وابسته هستند و من هم هستم. یک مادر مجرد، من شوهری در خانه ندارم که در هر کاری کمک کند.»

این ستاره پاپ لاتین معتقد است که حرفه موسیقی او به دلیل تنها بودنش پیشرفت کرده است.

او می‌ گوید: «از یک جهت، نداشتن شوهر خوب است، زیرا این … نمی‌ دانم چرا این مرد مرا پایین می‌ کشاند. “الان دلم می‌ خواهد کار کنم. دلم می‌ خواهد آهنگ بنویسم. دلم می‌ خواهد موسیقی بسازم. این یک نیاز اجباری من است که قبلاً آن را احساس نمی‌ کردم.”

شکیرا دوازدهمین آلبوم استودیویی خود را با نام (زنان دیگر گریه نمی کنند) این جمعه منتشر خواهد کرد. این اولین آلبوم او پس از هفت سال است.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این آلبوم گواهی است بر “استقامت و قدرت و قدرت موسیقی شکیرا برای تبدیل حتی سخت ترین تجربیات به لحظات ارزشمند است.”

برچسب ها :

ناموجود