تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 10410

شکیرا فرش قرمز جوایز گرمی را با ظاهری جسورانه داغ می کند

شکیرا فرش قرمز جوایز گرمی را با ظاهری جسورانه داغ می کند

شکیرا در حال داغ کردن فرش قرمز جوایز گرمی لاتین 2023 است. شکیرا خواننده کلمبیایی در یک ست دو تکه مشکی و طلایی دراماتیک توسط هریس رید روی فرش رفت. تاپ ساختار یافته ای که از ظلا به زیبایی ساخته شده بود و روی دامن مخمل مشکی خود نمایی می کرد. با این حال، اگر

شکیرا در حال داغ کردن فرش قرمز جوایز گرمی لاتین 2023 است. شکیرا خواننده کلمبیایی در یک ست دو تکه مشکی و طلایی دراماتیک توسط هریس رید روی فرش رفت. تاپ ساختار یافته ای که از ظلا به زیبایی ساخته شده بود و روی دامن مخمل مشکی خود نمایی می کرد.

با این حال، اگر او اسایل زیبای خود را نشان نمی داد، ظاهر شکیرا نبود. این هنرمند نگاهی به دامن و استایل آماده مثل همیشه را نشان می داد.

او موهایش را به صورت موج دار می پوشید و اکسسوری های خود را به حداقل می رساند.

شکیرا در مراسم امسال هفت نامزدی از جمله رکورد سال و آهنگ سال را به دست آورد. شکیرا برنده 12 بار جایزه گرمی لاتین است، از جمله جایزه آکادمی ضبط لاتین که در سال 2011 برنده شد.

شکیرا در مراسم اهدای جوایز نیز به همراه هنرمندانی مانند روزالیا و مالوما اجرا خواهد کرد.

از دیگر نامزد های این شب می توان به کریستینا آگیلرا، بانی بد و ادگار باررا، ترانه سرا و تهیه کننده، که با 12 نوبت حضور پیشتاز نامزدی ها بود، اشاره کرد.

شکیرا اخیراً در مصاحبه ای با پادکست برای ضبط اسپاتیفای در مورد اهمیت طرفدارانش صحبت کرده است.

این خواننده گفت: “نقشی که طرفداران من در حرفه من بازی کرده اند غیر ممکن است.” او در ادامه گفت که به نمایندگی از زنان کلمبیایی در یک صنعت تحت سلطه مردان افتخار می کند.

راهی که شکیرا برای حرفه خود به عنوان یک هنرمند الهام گرفته است، بی‌اندازه است. شکیرا گفت: کلمبیا منبع الهام بی‌پایانی است برای رنگ‌ها، فرهنگ، صداها، داستان‌ ها، فولکلور و غذا. این فرهنگ بسیار غنی است و من بسیار سپاسگزارم که در جایی که بودم بزرگ شده‌ ام و این موزه مادام العمر من است.

جوایز گرمی لاتین 2023 در یونیویژن در ایالات متحده و رادیو تلویزیون اسپانیا به صورت زنده از مرکز کنفرانس و نمایشگاه (FIBES) در سویا، اسپانیا، در 16 نوامبر پخش شد.

برچسب ها :

ناموجود